• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dina0001

Details är en bra BH-butik och de har flera butiker i stan varav en ligger nära Åhlens City om jag minns rätt. Triumph har en butik tror jag på Kungsgatan.

Det finns en butik i Gamla Stan, på Västerlånggatan tror jag den ligger. Det finns flera andra också som ligger sprida runt om i stan men nedanstående minns jag.
    En ligger vid början av Götgatsbacken vid Medborgarplatsen vid ett övergångsställe. Details har också en butik på Götgatan i Medborgarplatsen. 

En annan butik ligger på Drottninggatan fast norrut ska du gå då.   

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-14 21:29:39 följande:
    Ja men det är klart vi ska göra! Bara vi håller oss centralt så ska jag nog klara mig :) hittar inte heller.. När kan du?
    Jag kan närsom, ta något som passar in i dina planer! Inboxa mig! =)
    Väntar tvillingar! 16+3 idag!
  • FruW

Tack Dina för tipsen!!! :)

Sofy menade du till mig?

MCT jag inboxar dig, kram!

• plutten02

Ingen mens ännu och det är nu 32 dagar sen senaste mensens första dag...

Ska jag offra ett till test eller ska jag bara vänta?

• Kaos85

Hoppar in här också.. Vet inte hur många trådar jag är med i nu, men alltid spännande å se när någon plussar.
    Man blir så glad för deras skull och man återfår hoppet för sin egenGlad

Har försökt ringt gyn sen kl 8 imorse, men det är fullt i telefonkön, var god försök igen senare..  *Typiskt*
    Har pratat med vårdcentralen och kvinnokliniken. Nu är det bara gyn kvar och hoppas att de kan hjälpa mig..

Har en son på snart 7år, ett MF 2009 och ett nu i februari.
    Och efter MF i feb så har jag riktigt oregelbunden mens, varierar mellan 36-45 dagar..  
    Och ingen ÄL, inget sekret eller inga positiva stickor...
    Så nu väntar jag på att få komma fram till gyn, få en tid där och sedan förhoppningsvis få pergotime.
    Styra upp mensen, få ÄL och sen ett fint plusGlad

Någon från värmland här?

• FruW

Testa testa testa!! ;) testomanen i mig kan inte hålla sig...

Välkommen fröken kaos, beklagar dina mf! Håller tummarna för att du får hjälp snart, själv går jag privat o det är toppen

• MissT
    Kaos85 skrev 2011-09-15 09:00:49 följande:
    Hoppar in här också.. Vet inte hur många trådar jag är med i nu, men alltid spännande å se när någon plussar.
    Man blir så glad för deras skull och man återfår hoppet för sin egenGlad

Har försökt ringt gyn sen kl 8 imorse, men det är fullt i telefonkön, var god försök igen senare..  *Typiskt*
    Har pratat med vårdcentralen och kvinnokliniken. Nu är det bara gyn kvar och hoppas att de kan hjälpa mig..

Har en son på snart 7år, ett MF 2009 och ett nu i februari.
    Och efter MF i feb så har jag riktigt oregelbunden mens, varierar mellan 36-45 dagar..  
    Och ingen ÄL, inget sekret eller inga positiva stickor...
    Så nu väntar jag på att få komma fram till gyn, få en tid där och sedan förhoppningsvis få pergotime.
    Styra upp mensen, få ÄL och sen ett fint plusGlad

Någon från värmland här?

Beklagar dina missfall men välkommen hit.
    Hoppas att du får tag på gyn så att du kan få en tid och förhoppningsvis pergo. Jag är i från Värmland och tillhör väl eg systertråden (den för de som plussat) men jag kikar in här med jämna mellanrum och hoppas på många plus i tråden. Jag hade också väldigt oregelbunden mens och sällan ÄL så jag fick pergo och det lyckades ta sig på första försöket. Efter en svajig start är jag nu i v 23, går in i v 24 i morgon.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3