• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-20 17:48:13 följande:
    Jag vill också ha tillgång till en hop duktiga läkare! ;)

Blir galen på det hör! Har haft bruna spottings i flera dagar, i dag kom det istället rött blod. Mensen ska ju komma på söndag, brukar inte komma så hör tidigt! Undrar om det kan va ytterligare ett tidigt mf...? Ngn ide att testa tror ni?

Blir så besviken varje dag jag kommer hem o kollar posten, fortfarande ingen remiss till Ivf :(

Håller mina tummar på att du kommer plussa!!!

När skulle de höra av sig om ivf?   
  • FruW

Äl var förra måndagen....

Ja du rosen... Man ska få en tid inom 3 mån enligt vårdgarantin. Vet inte, men har kanske gått en månad ca...

• Lofot
    FruW skrev 2011-09-20 18:03:40 följande:

Ja du rosen... Man ska få en tid inom 3 mån enligt vårdgarantin. Vet inte, men har kanske gått en månad ca...

Förstår att du är otålig. Men lugn, snart dimper det ner ett brev!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:03:40 följande:

Det verkar ju skumt om mensen skulle komma redan nu??? Blöder du mycket?? Jag hoppas det är en nidis... Vi gravtestar dig på fredag.  Cool
    Väntar tvillingar! 17+2 idag!
  • FruW

Nej inte mycket... Haha MCT ja det kan vi göra, ber om ett extra glas på fiket bara, så kissar jag i det, o sen doppar vi GEMENSAMT ber testet i glaset... Eller vi kanske kan ha VARSITT test?? O vilken typ? Har massa billiga från testlagret, eller ska vi lyxa till det lite o unna oss digitala??

Går igång helt på det här känner jag! ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:13:27 följande:
    Nej inte mycket... Haha MCT ja det kan vi göra, ber om ett extra glas på fiket bara, så kissar jag i det, o sen doppar vi GEMENSAMT ber testet i glaset... Eller vi kanske kan ha VARSITT test?? O vilken typ? Har massa billiga från testlagret, eller ska vi lyxa till det lite o unna oss digitala??

Går igång helt på det här känner jag! ;)
    Ja där tryckte jag på rätt knapp! hahahahah!!
    Jag tycker vi tar ett av varje, för säkerhetsskull. Jag tar med ficklampa, Sofu stearinljus så vi kan analysera det riktigt riktigt noga sen!!
  • FruW

Jag tar med bakpulver då så kan vi se direkt om det är en pojke eller flicka!! ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:26:55 följande:
    Jag tar med bakpulver då så kan vi se direkt om det är en pojke eller flicka!! ;)
    Deal!!
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-20 18:26:55 följande:

Bakpulver?!
  • JoWiAn

Mimmi och MCT: hihi..... Låter precis som en HELT vanlig testoman! Ja bakpulver är jag oxå nyfiken på? Nåt man borde testa kanske?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3