• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 18:31:45 följande:
    Bakpulver?!
    Bikarbonat är det helt korrekta tror jag... sök på baking soda test!
    Väntar tvillingar! 17+2 idag!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-09-20 18:34:56 följande:

Ja de får man väl prova då...
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-20 18:34:56 följande:

jA, DET SKA JAG MINSANN! OJ...caps lock...

orkar inte skriva om det. Men jag lovar., jag höjde inte röstenSkäms 
  • plutten02

Mensen kom i lördags 6 dagar sen. Så nu är det nya tag... Kommer sexa varannan kväll denna veckan som kommer för att inte missa. Men dock INGA äl test kommer att köras.

• FruW

Nej va tråkigt plutten!! Sååå himla dumt när den blir sen o sen inger blus, onödigt!

• Dag och natt

Hej tjejer!
    Oj jag har aldrig lagt upp bilder i mitt eget galleri så jag fattade inte att det inte syntes för någon. Nu lyckades jag bocka för på testerna att de skulle synas för inloggade medlemmar så jag hoppas att det funkar bättre nu?!

Tack Sugarrush!! Det känns bra men jag vågar inte ropa hej, du vet.... Det kanske känns bättre när jag kontaktat BM.... Hoppas du och bebben mår bra!! Du kan ju inte ha långt kvar nu?! {#emotions_dlg.flower} 

mimmi: Vad konstigt att du får spottings så tidigt, jag har ingen aning om varför det är så för dig. Hoppas att de hör av sig snart till dig! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-09-20 22:53:21 följande:
    Hej tjejer!
    Oj jag har aldrig lagt upp bilder i mitt eget galleri så jag fattade inte att det inte syntes för någon. Nu lyckades jag bocka för på testerna att de skulle synas för inloggade medlemmar så jag hoppas att det funkar bättre nu?!

Tack Sugarrush!! Det känns bra men jag vågar inte ropa hej, du vet.... Det kanske känns bättre när jag kontaktat BM.... Hoppas du och bebben mår bra!! Du kan ju inte ha långt kvar nu?! {#emotions_dlg.flower} 

mimmi: Vad konstigt att du får spottings så tidigt, jag har ingen aning om varför det är så för dig. Hoppas att de hör av sig snart till dig! 
    Jag ser inga ändå..... :(
    plutten02 skrev 2011-09-20 21:38:32 följande:
    Mensen kom i lördags 6 dagar sen. Så nu är det nya tag... Kommer sexa varannan kväll denna veckan som kommer för att inte missa. Men dock INGA äl test kommer att köras.
    Hejja hejja!
    Väntar tvillingar! 17+2 idag!
  • Dag och natt

Men vad tusan gör jag för fel? Jag ska kolla upp det där sen.

• Dag och natt

Försöker ändra rättigheterna för bilderna, ändrar till "alla" och sparar ändringarna. Går sen tillbaka igen och kollar så att det står "alla" men då har det hoppat tillbaka till "endast jag" får se bilderna. Verkar ju vara nån bugg eller nåt som jag får ta med FL. Eller så är det nåt annat jag inte fattar vilket kanske inte är helt otänkbart heller.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3