• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

Å...Jag blir så inspirerad av alla plus som ramlar in... Vill också testa... Äl + 12 ca... Men rädd för falsk plus eftersom jag fick en pregnylspruta i samband med det...

Lite annorlunda känns det i kroppen, men har ju varit skenis så många gånger så vågar inte spekulera...

Ha en fin dag!!!

• JoWiAn
    Javisst skrev 2011-09-24 08:54:06 följande:
    Tack MCT och Mimmi! Vi får se om det blir fjärde gången gillt....

Håller tummarna för dig imorgon Mimmi!!!! När var det annars du hade fått tid till IVF?

Hade ni trevligt igår sofy, mimmi och MCT?

Fjärde gången gillt för mig med om detta lyckas!
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-24 10:42:59 följande:
    Å...Jag blir så inspirerad av alla plus som ramlar in... Vill också testa... Äl + 12 ca... Men rädd för falsk plus eftersom jag fick en pregnylspruta i samband med det...

Lite annorlunda känns det i kroppen, men har ju varit skenis så många gånger så vågar inte spekulera...

Ha en fin dag!!!
    Ohh hoppas hoppas!!
    Väntar tvillingar! 17+6 idag!
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-24 10:51:57 följande:
    Ohh hoppas hoppas!!
    Tack, tack... behöver alla hoppas, jag kan få... Men nu j-klar måste det väl vara min och Mimmis tur snart!!!

Njut av  dina fiskar, är ju en underbar känsla att känna de små i magen!!! På slutet nät J började bli ganska stor brukade jag killa henne under fötterna och hon sparkade tillbaka, sen brukade hon ligga och klia mig längst ner i magen... Mysigt!! 

KRAM! 
  • MissT

Stort grattis Javisst

Håller tummarna för ännu fler plus i tråden snart!! 

• MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-24 11:06:25 följande:
    Tack, tack... behöver alla hoppas, jag kan få... Men nu j-klar måste det väl vara min och Mimmis tur snart!!!

Njut av  dina fiskar, är ju en underbar känsla att känna de små i magen!!! På slutet nät J började bli ganska stor brukade jag killa henne under fötterna och hon sparkade tillbaka, sen brukade hon ligga och klia mig längst ner i magen... Mysigt!! 

KRAM! 
    Ja jag håller med dig! Du och Mimmi har väntat alldeles för länge...  Rynkar på näsan Den här månaden kanske det äntligen är er tur också!
    Vi har ju alltid plussat i stim här inne... hoppas på stimmånad!!
    Väntar tvillingar! 17+6 idag!
  • Lofot

Grattis Javisst! Härligt! Och grattis, Jowian!!!

Jaag är så nojig att det inte ska visa nå starkare nästa gång jag testar... :/

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3