Lofot skrev 2011-09-25 11:47:15 följande:
Varför är det värre att ha ett barn än inget barn ?
Och när sa jag emot mig själv? :)
Skrev heller aldrig att du inte hade rätt att vara bitter. Förstår , som jag skrev tidigare, att det är ett helvete att vilja ha ett syskon till sitt barn och att det blir missfall på missfall. MEN jag skrev också att det är ett helvete att försöka få det första utan att lyckas där också.
Jag skrev ingenting om att du ska försvinna ur tråden eller att du på nåt sätt inte är välkommen här. Det jag skrev var även MIN bitterhet, då du uttryckte din.
:)
Det är jättesynd om dig, såklart. Det skrev jag inget om. Och jag hoppas verkligen det löser sig, men liksom du blir bitter av alla plus, så kan jag ibland bli bitter över det jag nämnde. Och det är ju tillåtet, såklart! :)
Så du blir bitter över folk som redan har barn som fått upprepade missfall som blir bittra på folk som plussar?
Om du sitter där med ditt pluss varför är du ens bitter?
Det är plusset alla vill åt oavsett barn eller inte, missfall innan eller inte..
Det är fel av dig att "hoppa" på mig bara för att jag gnäller..vad ska jag säga? Detta är en tråd för alla som längtar efter pluss efter missfall och du har ju redan ditt pluss..såklart folk som jag som är inne i missfall hänger i tråden för att få stöd .. men det finns ju typ inga andra här längre,alla är ju gravida !
Varför det är värre?
För att då är det ju en bekräftelse på att du kan få barn med denna karl men det är något fel, det har hänt något, det är ett stort jävla helvete att något är fel nu.
Jag tycker det är värre för jag är inne i den cirkeln.. jag är 21 år gammal som sagt ..i den bästa "fertila" åldern.. det borde funka.. läkarna till och med är förundrade över alla missfall jag har när jag redan fått ett barn men dem försöker uppmuntra en med att det kommer gå... jag är inte så säker.
Fan man är ju ett psykbryt.. och när du skriver som du skriver då brister det!!!
Du säger först att du blir sur på folk som redan har barn blir bittra men sedan skriver du "jag säger inte att du inte får vara bitter".. därför säger du emot dig själv.
kan du var ärlig?
När jag har plussat förut i denna tråd..var du inte alls bitter då?