• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Rosen, jag har ju mått superbra den här gången och knappt känt nåt alls... Så allt är i sin ordning ska du se

• pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-24 18:11:14 följande:
    Ja jag håller med dig! Du och Mimmi har väntat alldeles för länge...  Rynkar på näsan Den här månaden kanske det äntligen är er tur också!
    Vi har ju alltid plussat i stim här inne... hoppas på stimmånad!!
    Ja, ha-ha! Får hoppas på det... Testade dock imorse... och något såg jag men det var nog inbillning... Och testet var konstigt, blev lite "flammig" hela testet... Får nog ge mig till tåls några dagar och antingen kommer mens eller så kanske något annat i mitten på veckan!

Leava! Jo, jag har också hört tio dagar efter... Och idag var det ju typ negativt så, nu kan det bara bli bättre om inte menshelvetet kommer...

Ha en fin dag!!
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-25 10:16:01 följande:
    Ja, ha-ha! Får hoppas på det... Testade dock imorse... och något såg jag men det var nog inbillning... Och testet var konstigt, blev lite "flammig" hela testet... Får nog ge mig till tåls några dagar och antingen kommer mens eller så kanske något annat i mitten på veckan!

Leava! Jo, jag har också hört tio dagar efter... Och idag var det ju typ negativt så, nu kan det bara bli bättre om inte menshelvetet kommer...

Ha en fin dag!!
    När har du bim nu igen??
    Väntar tvillingar! 18+0 idag!
  • Together90

Alla verkar plussa i denna tråd, det suger för min del just nu..

Men det är kul för alla som plussar men man blir så bitter när man är inne i helvetet.. 

Hoppas ni alla slipper sitta i samma båt som jag något mera.. kram      

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-25 10:20:03 följande:
    När har du bim nu igen??
    Nja... Vet inte riktigt... Brukar ju vara på dag 33-37, en vanlig cykel... Denna fick jag ju pregnylspruta mån 12 sept, så om ägget sedan släppte som planerat den 13 sept och så 15-16 dagars lutealfas så borde det väl bli på onsdag/ torsdag denna v...
    Förvirrande, och jag har nog helt enkelt testat för tidigt... Har ju som tidigast plussat två veckor efter positivt äl-test...
    Gah! Denna väntan!!

Och dum som jag är har jag ju hunnit slängt och sedan tagit upp testet 10 ggr, en gången "visst måste det vara något" och andra gången " nej, såklart negativt"...

KRAM!!
  • pixerpie

Å... Knäpp jag är... Kan ju kolla på testet både utan glasögon, med glasögon och med linser... Ser ju lite olika ut beroende på vilka "ögon" jag tittar med... Men realisten i mig säger att det är NEGATIVT och nu är det dessutom ogiltigt eftersom testtiden gått ut för länge sedan...

• MCT79
    Together90 skrev 2011-09-25 10:43:53 följande:

Men det är kul för alla som plussar men man blir så bitter när man är inne i helvetet.. 

Du vet det är en helt okej känsla... man blir så kluven.. självklart blir man glad för de som plussar och samtidigt har man en tagg i hjärtat...."men jaaaag då"...

Du är MITT i skiten.... ge det tid..
    Väntar tvillingar! 18+0 idag!
  • JoWiAn
    Together90 skrev 2011-09-25 10:43:53 följande:

Jag kände precis som du gör nu när du fick ditt plus.... Förstår. Har också fått 3 MF och det är ett helvete. Ge de tid och tillåt dig att tycka allt är piss och orättvist. Går du och pratar med någon? Jag gick till MVC kurator. Jätte skönt att få prata av sig!"
  • Together90
    JoWiAn skrev 2011-09-25 11:08:16 följande:

Jag kände precis som du gör nu när du fick ditt plus.... Förstår. Har också fått 3 MF och det är ett helvete. Ge de tid och tillåt dig att tycka allt är piss och orättvist. Går du och pratar med någon? Jag gick till MVC kurator. Jätte skönt att få prata av sig!"

Har pratat med en kurator på sjukhuset nu efter det sista missfallet, jag känner mig så arg.. 
    Hade jag fått riktigt tidiga missfall som mitt andra missfall var i vecka 5 hade det inte varit lika jobbigt för då har man inte hunnit binda sig lika mycket ..men varje gång som första och sista missfallet när man går till vecka 9-10 så hinner man tänka så mycket..

Nu sista gången har jag haft symtom hela tiden och hade det enda fram till skrapningen, min kropp var skengravid pga av hinnesäcken .. jag är så arg på kroppen.

Man vill vara glad för alla andra men just nu är jag inte det, inte ärligt ialla fall.. men såklart vill jag inte heller att dem ska uppleva det jag gör just nu... jag vill att alla ska få bebisar men det är så jobbigt att gå in på ett just sånt här forum i detta inlägg och läsa alla pluss.. när man bara vill skriva hur allt suger medans ni vill skriva hur lyckliga ni är.. man blir klyven.. ska jag inte hänga här mer i denna tråd? osv. osv..

Kram     
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3