• MissT

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-04-29 11:21:02 följande:
    Yes yes Va skoj :) in med en bild på testet :))))

Jag har inga symtom mer än lite ont i brösten så hoppas det kommer senare :)

Vilket test använde du dig av?  Testlagrets har aldrig visat fel för mig även efter tiden :)
    Ja...vågar mig på att vara lite glad i alla fall
    Ska ta ett till senare idag så lägger jag in sen. I morse hade det bara gått 2 timmar sedan gången innan jag var på toa så jag ska försöka samla på mig lite och kolla igen.
    Det var testlagrets sticka jag kollade med.

Dina symptom kommer säkert snart. Jag har inte ont i brösten men däremot har jag känt att de är lite knöliga.
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-29 13:03:31 följande:
    Är det sant, gumman? Hurra!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Ja det verkar vara det
    Tog ett nytt test nu för att kolla att strecket syns i tid och det gör det
    Däremot är vår kamera kass så det blir nog inga bilder.
    Tänkte ta nytt test i morgon eller söndag för att se att det blir starkare.

Går runt med ett fult flin i hela ansiktet......vet att mycket kan hända men jag ska försöka njuta och ta det som det kommer.
  • MissT

Tack Mimmi Hoppas så att du också får ett plus snart!

• MissT

Tack så jätte mycket MCT och LisaVäntar Era tummar värmer och stärker.

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-04-29 16:06:19 följande:

MissT jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid, jag har vetat om det i 9 dagar nu men det känns overkligt fortfarande. Jag har inte kommit så här långt på flera år utan att det börjar gå fel. Jag har nog testat mig med 40 test denna gång och blir lika förvånad att testen blir starkare för varje gång (har några bilder i mitt galleri)
    Kan liksom inte fatta det, har 17 dagar kvar till vul och de lär bli de längsta i mitt liv känns det som, helst när jag inte har några tydliga symton.

Förstår om det känns overkligt men dina starka test visar ju på att det är möjligt den här gången. Hoppas verkligen att vi båda får gå hela vägen. Jag har också svårt att ta in det och en del av mig vill skrika ut det till hela världen men en del vill bara gå i idé kommande veckor, åtminstone tills jag varit på vul och sett om det finns något levande där inne. Hoppas att jag också kommer få göra ett tidigt vul, ska verkligen kämpa för det om jag kommer så långt. 
  • MissT
    pixerpie skrev 2011-04-29 18:16:16 följande:
    Grattis MissT!
    Njut!! Ha en fin helg!!
    Kram!

Tack
    Ska verkligen försöka njuta.
    Ha en fin helg du också. Kram

• MissT
    JoWiAn skrev 2011-04-29 18:35:44 följande:
    grattis misst!
    Tack
  • MissT

Endag - tack så mycket och jag säger som MCT, kör på om ni känner att ni vill och orkar.
    Har du redan ÄL så är säkert kroppen redo på nytt. Lycka till!

• MissT
    got2b skrev 2011-04-29 23:47:59 följande:
    Stort grattis MissT!!! Glad
    Tack så mycket
  • MissT

Tack Havsklippan, ja visst var det
    Jag har haft rejäl molvärk/mensvärk sedan i söndags och trodde att mensen skulle komma när som helst hela tiden men istället fick jag ett plus. Hoppas att det samma gäller för dig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3