• MissT

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn och LisaVäntar hoppas att tanten håller sig borta riktigt riktigt länge och att det dyker upp ett plus inom kort i stäälet Så länge inte tanten kommer finns det hopp.

Hoppas såklart att resten av er i tråden också ska få plus snarast. Håller tummarna för er alla{#emotions_dlg.flower}

• MissT

Hej tjejer!
    Verkar som att jag kommer tillbaka till er igen. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck motsvarande 7 veckor men inget foster i........Gråter Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och det verkar bli en ny skrapning efter nästa vul.

Vet inte vad jag ska göra........livet har varit en riktig bergochdalbaka sedan vi bestämde oss för att försöka med ett sykon till våra tjejer och jag känner att mycket glädje har försvunnit från vardagen. Kommer nog ta en paus ett tag och försöka hitta glädjen igen. Måste börja kunna glädjas åt det jag har igen istället för att vara leden och sakna det jag inte har. Kommer kika in ibland men kommer nog inte vara så aktiv ett tag framöver här på FL. Behöver tid att läka.

Hoppas så att ni alla ska få era plus och att ni ska slippa fler ma, mf, x.
    Ta hand om er!
    Stor kram från mig Hjärta

• MissT

Tack alla för ert stöd Hjärta det betyder jätte mycket

• MissT

Tack Mimmi och LisaVäntar
    Håller tummarna för att du får ett fint plus nu Lisa.
    Jag tar en paus på obestämd tid men kikar in till er ibland och ser hur det går för er.
    Ta hand om er Hjärta stor kram från mig

• MissT

Tack så jätte mycket tjejer Hjärta
    Hoppas och önskar att ni snart lyckas och att det slutar betydligt bättre för er.
    Kikar in till er ibland för att se hur det går. Hoppas att ni får en bra helg.
    Ska ta med familjen på en utflykt i morgon, vi behöver komma bort och ta hand om varandra.
    Kram {#emotions_dlg.flower}

• MissT

Håller tummarna för er allihopa  {#emotions_dlg.flower} och skickar en massa styrkekramar

JoWiAn - usch vad trist att behöva vänta så länge.....riktigt frustrerande. Hoppas att din mens eller ännu hellre ett plus kommer snart och att din kropp vill sammareta med dig.
    Jag fick vänta 99 dagar på min mens efter mitt ma i dec och jag hoppas att du inte kommer behöva vänta så länge eller att jag behöver vänta lika länge denna gången. Ska prata med läkarna på fredag och kolla om jag kanske kan ta provera och/eller pergo om kroppen tar tid på sig. Oavsett om/när vi kommer försöka igen så vill man ju att kroppen ska fungera.

LisaVäntar - det låter lovande Glad Hoppas....hoppas......Åhhh vad härligt det lät med nyårsbröllop. Jag och min man gifte oss 4 januari 2003 på äldsta dotterns dop

MCT och SoMa- hoppas att era kroppar kommer i gång och fungerar "som de ska" snart

Mimmi - vad mysigt med bröllop Glad

Med mig går det upp och ner. Vill bara att det ska bli fredag och att jag förhoppningsvis får göra skrapningen med en gång efter vul så att vi sedan kan börja bearbeta och försöka lägga det bakom oss. Har varit lite väl mycket på sistone. Min morfar gick bort i måndags också så det ska bli begravning mitt i allt och då hoppas jag verkligen att skrapningen är över......

• MissT

Jag plockade bort mig från gravidlistan och skriver inte in mig på nytt någonstans ännu. Tog ju så lång tid sist innan mens och det kanske det gör även denna gång. Skriver in mig senare istället.....

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)

BIM MAJ
    1 maj - JowiAn (inte försökt. MF nov 10 och MF april 11.)
    13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    23 maj - meh84 (4:e försöket efter MA dec-10)
    23 maj - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 3)
    26 maj - MCT79 (1:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    30 maj - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Rosen 1
    SoMa72

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x

Å jag verkar ju ha bim 26:e maj... vi får väl se vad det blir av det här... tidig mens?

• MissT
    Jag plockade bort mig från gravidlistan och skriver inte in mig på nytt någonstans ännu. Tog ju så lång tid sist innan mens och det kanske det gör även denna gång. Skriver in mig senare istället.....
    Kom på att det kanske ska stå MCT på kommentaren längst ner så jag skriver dit det och lägger in listan igen.

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)

BIM MAJ
    1 maj - JowiAn (inte försökt. MF nov 10 och MF april 11.)
    13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    23 maj - meh84 (4:e försöket efter MA dec-10)
    23 maj - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 3)
    26 maj - MCT79 (1:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    30 maj - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Rosen 1
    SoMa72

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x

MCT - Å jag verkar ju ha bim 26:e maj... vi får väl se vad det blir av det här... tidig mens?
  • MissT

Tack Havsklippan
    Hoppas att din temp håller sig uppe.
    Jag kommer nog inte heller hålla på med stickor om vi bestämmer oss för att försöka igen någon gång framöver....har känt mig så stressad av dem så det får bli som det blir i så fall. Nu måste jag ta mig igenom detta först så får vi se vad nästa steg blir.

• MissT
    FruW skrev 2011-05-24 13:05:14 följande:
    Fy för alla som fått tanten på besök :( skittant!

Extra kram till missT, jobbigt med både morfar o mf :(
    Tack Den värmde gott!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3