• MissT

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi ha en underbar bröllopsresa Ta hand om er, må gott och njut!

• MissT

Åh Mimmi vad spännande......... men jag förstår om du är i chock....vilken berg- och dalbana ni tvingas åka.
    Jag skickar över ett försikitigt grattis och håller tummarna stenhårt för er.
    Hoppas verkligen att det ska gå hela vägen den här gången.

• MissT
    Together90 skrev 2011-12-14 10:31:41 följande:
    Hej tjejer En olycka kommer sällan ensam, här har man fått lunginflammation bekräftat :(
    Usch vad trist Krya på dig! Har själv mycoplasma (bakteriell lunginflammation) just nu så jag vet hur det kan kännas. Hoppas att du slipper hosta sönder dig i alla fall...det är ruskigt jobbigt!
  • MissT
    Saftmedbulle skrev 2011-12-18 19:43:48 följande:
    Hej tjejer!
    Tack för alla tummar! Idag kom plusset... Nu gäller det bara att det håller i sig... (hjälp!)
    Åhhh....håller tummarna stenhårt för att det håller i sig!
  • MissT
    FruW skrev 2011-12-19 20:25:07 följande:
    Jag håller tummarna för fler plus! Nu tömmer vi tråden o hoppar gemensamt över till plustråden :)
    Det låter riktigt bra tycker jag
    Hoppas att det snart kommer fler plus i tråden. Håller tummarna för det jag också!

Hur känner du dig Mimmi? Några symptom? Håller tummarna stenhårt för att det ska gå vägen denna gång.
  • MissT

Åh vad skönt Havsklippan att ni ska få hjälp och att ni fått träffa en bra läkare som bryr sig om er, och tar er på allvar.

• MissT

Önskar er alla här inne en riktigt god jul och ett gott nytt år.Skål
    Fortsätter hålla tummarna för en massa plus här inne i tråden inom en snar framtid! {#emotions_dlg.flower}

• MissT

Jag ser också Together Håller tummarna för att strecket blir starkare.

• MissT
    Saftmedbulle skrev 2012-01-24 19:23:45 följande:
    Kl 16 var VUL:et. Är i v. 10 och allt såg ut som det skulle, skönt! Läkaren sa att hon trodde på den här graviditeten och att prognosen var god. Jag hoppas hon har rätt...
    Tack för pepp! Kram tillbax!
    Åh vad härligt att det såg bra ut! Stort grattis till lyckat vul
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3