Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa det ökar nog inte synligt på ett dygn :)
    När jag tog blodprov för jag var nojig hade jag på bim -2 35 i hcg fick då informationen att på två dygn ska det öka dubbelt. På Bim dagen hade jag 80 sen Bim + 2. 290. Så bra ökning men lovar på Bim -2 till bimdagen såg jag knappt ökning på testen. Sedan på Bim 1 var det mycket starkare :)

Det kommer att gå så bra så bra

• Bellas7

Jag fick ju något sådant förra månaden med det blev ett pluss i ett par dagar sedan inget .. Ush jag hade ju velat se ett jätte plus idag :( "kramar om"

• Bellas7

Ja det är bara på det igen, min Ägglossning har kommit 16 dagar efter som vanligt. Sen ska du begära lite hjälp som vi gamlingar kan behöva ;)

• Bellas7

Trombyl är samma som 1/3 barnalbyl så det är recept fritt. Jag har ätit det sedan äl så hoppas det funkar.

• Bellas7

Meh84 och Pixan hur går det för er?? Ni börjar väl oxå närma sig Bim. Ush jag har en vecka kvar men fy vad det känns hopplöst, är liksom helt trött på det för blir det ett streck på Stickan så sitter det säkert inte kvar länge :(
    Har bestämt mig att efter nästa vecka är det hårdträning som gäller och mindre försöka barntid som gäller. Efter varje behandling jag fått har jag gått upp ca 2 kg så har nu ca 8 kg att tampas med bläääää ..

SoMa tänker på dig gumman "kram"

• Bellas7

puffar ner tråden lite

BIM MARS
    18 mars - Natur (3 försöket efter ma jan-10, ma okt-10)
    25 mars? - meh84 (2:a försöket efter MA dec-10)
    25 mars ca -Pixan ( mf feb-10 och mf april-10)
    27 mars - leaeva  (3 mf, 1 x och massor av försök)

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)

Det börjar närma sig för oss tre kvar :) meh84 och pixan känner ni något?

Jag tror inte det tar sig denna gången heller så jag har liksom tappat stinget men har ju nåra dagar tills testning på mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3