Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Havsklippan o Rosen, förstår er helt! Har själv slutat med alla tester, hänger här lite mer lagom o försöker att bara mysa på utan att tänka så mycket på att det ska bli barn av det.. Ni är välkomna tillbaka när ni kommer, hoppas sommaren blir underbar :)

• LisaVäntar
    JoWiAn skrev 2011-06-30 17:58:09 följande:
    ROSEN: Måste ju säga ha en skön sommar till dig med!!! Hoppas, och håller tummarna att de säpper snart! Massa kramar!!{#emotions_dlg.flower}

Liten tanke: Vi ska åka iväg den 16 juli.... Jag är då i v 8 (7+). Jag ärsåååå nervös att nåt ska hända när vi är borta. Tänkte att jag skulle åka in akut på onsdagen den 13 juli bara för att kolla om där är en babys eller inte. Hur hade ni gjort???? Risken är väl mindre att de händer nåt om man ser ett hjärta då? Vet att de kan hända ändå MEN risken är väl mindre iaf?

Kan du inte få planerat VUL innan dess? Någon dag innan eller så.. Sök privat o förklara läget o säg att du vill ha en tid den 15:e pga att ni ska iväg.. Borde gå, jag har fått komma bara pga oro när jag har sökt privat. Man ska kunna se hjärta o att det ser bra ut o många säger att risken för missfall minskar om man sett hjärtat slå efter v 8, men vet inte om man menar 7+ eller 8+..?

• LisaVäntar

Jippi soma, det är ju ett superfint plus för att vara så tidigt!! Åh, vad gla jag blev :) tummar för att det blir starkare o starkare!!

• LisaVäntar

Nej!!! Hoppas att det inte är så.. Jag hade blödningar från dag ett och bruna flytningar varje dag till v 12, men förstår att testen oroar dig!! Håller stora tummar för dig, säg att du har ont på ena sidan så de garanterat tittar på dig.. *styrkekram*

• LisaVäntar

Gör det! Eller till privat gyn om du har det i närheten? Brukar gå fortare o lättare.. Känner med dig!!

• LisaVäntar

Hur många mf har du haft? Är det tre kanske du kan få ett recept på prog som du kan hämta ut om du blir gravid direkt igen, men att själva utredningen väntar till efter sommaren?

• LisaVäntar

Kan vi inte dra igång en ner-i-viktgrej här? Så mycket lättare när man har stöttning o framförallt i en såhär härlig grupp :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3