Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tummar för dig!
Tummar för dig!
:(
Åh, vad skönt! Själv väntar jag fortfarande...
Hoppas, hoppas det blir starkare!!! Försiktigt grattis :)
Åh, jag får gåshud över hela kroppen!!! Så underbart!!! :D
Jag har ringt till doktorn o ska få komma på onsdag om ingen tant röd har kommit.. Just nu längtar jag faktiskt efter henne så nästa försök kan påbörjas...
Håller tummarna för dig, havsklippan!
Tar en liten time out, fick en tokdipp igår, är hemma från jobbet o försöker komma ikapp med tankarna.. Håller tummar för er o återkommer när psyket orkar med att hoppas igen!
Så tråkigt! :(

Nej, jobbar inte.. väntar på att åka till farbror doktorn, hoppas jag blir sjukskriven någon vecka till, känns som en jätteseg omgång. Är helt övertygad om att det kommer kännas bättre o lättare att hantera om jag får det andra jobbet. på det nuvarande bara susar jag omkring, hade kunnat sitta i en skrubb en hel dag utan att någon hade märkt det och det gör inte så bra saker med känslan o humöret.. Ska på intervju nr 4 idag också, fattar inte hur det ska gå ihop i huvudet, men hoppas att det går bra o att de kan ta ställning sen, vill bara veta! Vill vara behövd någonstans! Känns som om livet kastar omkring mig som en vante o jag har ingenting att säga till om.. mens gör ju inte saken bättre heller!