Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ok, tack för tipset havsklippan! :)
Ja, hur gick det soma?
Ok, tack för tipset havsklippan! :)
Ja, hur gick det soma?
Men rosen.. :( hoppas det är för du varit på toa massa! Håll dig läääääänge under dagen!
Det gör jag nog, telgebo!
Ja, visa!
Och jippi, rosen!!
Tråkigt med ditt ma tessa :( jag hade positivt test 2 veckor efter fött i v 22, men vet att det kan ta ända upp till 2 månader..
Shit, jag kommer ju bli ensam kvar här!!
Hoppas det, men känns inte så soma.. :/
Men vad märkligt det beter sig!! Försök o vänta några dagar o testa efter BIM igen (omöjligt, jag vet ;))
Ja.. Försöker bara att inte tänka på det för mycket, förra gången stressade jag ju upp mig så över det så mensen blev över två veckor sen! Bättre då att tänka att det inte tagit sig o njuta av att mensen iaf missar midsommar ;)
Inte länge till hoppas jag, pandora!
Tummar på lördag!! :)
Förlossningskliniken på fyra fakta nu!
Jag tror på dig, mct! Det kommer bli en fin liten bebis.. Eller många ;) så starka test ljuger inte!
Tråkigt rosen, fortsätter hålla tummarna iaf!
Vad härligt JoWian! Grattis!! :)
Jobbigt MCT, men ta som sagt inte ut något negativt i förväg.. De sa till mig att av alla som kommer in till akuten med blödningar är det bara hälften som är missfall och du har ju andra anledningar att blöda! *tummar*
Här kom tant-jävla-röd på midsommaraftons morgon (extra tack för det!) och jag fick inte ens en chans att visa att jag kunde hålla mig till BIM med att kolla.. Min mens har betett sig vansinnigt skumt sen Viggo, cykel som varierar mellan 26 och 45 dagar.. Det försvårar barngörandet ganska mycket :(