Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ush nu börjar man oroa sig ush. Jag har liksom inga förhoppningar denna gången med utan man bara vill att det ska vara bra. Ush sen har jag lite molvärk känns som mensen skulle komma men den brukar aldrig komma så här tidigt så hoppas nu inte det. TOg ett test till och det blev samma svaga streck som det vid halvfyra fast jag hade kissat två timmar innan. USH vägar man ens testa sig i morgon eller ska man vänta tills fredag nu??

ush jag har ju fått plus i fem månader och inget som stannar tiden ut:(

• Bellas7

Meh84 hoppas du plussar i morgon :)
    Jag har ju haft fem mf det senaste halvåret så just nu betyder inte mitt pluss mycket. Hoppas att vi ska gå hela vägen,du med :)

• Bellas7

SoMa HALLÅÅÅÅÅÅÅ klart det blir starkare.
    Jag ska testa vid nio för att se om mitt böir starkare, men det e ju så tidigt man bör ge det ett par dagar mellan

• Bellas7

Nej inte deppa innan tanten .,,,

Det dubblas ju var/varannan dag så ligger det på 25 nu så bludder inte 50 förrens tidigast fred-lör så nu hoppas vi ::))

Hmm ska jag säga haha jag är likadan :), gubben sa igår att han tror detta kommer gå vägen denna gång. Jag sa till honom om strecket är lika med kontrollstrecket på tisdag i såfall kanske det kan bli något så en lång helg att se om tanten kommer eller inte.

• Bellas7
    FruW skrev 2011-04-21 10:08:11 följande:
    snyggt leaeva!!! =)
    ja jag är super glad men fortfarande inte säker så ... måste vänta så ingen mens kommer ju, är på bim-4 idag.

tog ett digital oxå och det visade gravid 1-2 nu :)
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-21 10:43:25 följande:
    F-n, vad nice! Härligt att det går så fint framåt för dig!!! Hjärta
    men du måste följa med, vill inte själv :(
  • Bellas7

Mimmi jag har endo och hat haft det i många år, har gjort fem operationer då jag har haft för ont. Be om en utredning och kolla det. Jag fick för åtta år sedan en behandling där jag under tre månader blev nerplockad till klimateriet för annars skulle jag inte kunna bli gravid
    Jag hade hemskt ont vid mens oxå :(

• Bellas7
    Lofot skrev 2011-04-22 05:55:12 följande:
    Kul Leaveva!  Grattis!

Själv så är det BIM här runt dagarna och har gjort tester men de visar ingentnig så troligtvis ville det sig inte den här gången. :(
    men du har flera dagar till bim gumman och det kan visst och ska bli plus

SoMa hur har det gått ?? hoppas sååå

I dag så var mina test starkare och clearblue hade ökat dubbelt så vem vet det kanske funkar denna gång men jag vet inte än men jag är så glad nu hoppas hoppas hoppas ju vet itne om jag pallar missfall nr 6 på sex månader.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3