Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Meh84 Så länge inte tanten kommer kan det gå bra :) hoppas gumman
Meh84 Så länge inte tanten kommer kan det gå bra :) hoppas gumman
Gumman hållar mina tummar och tår för dig, vill ju ha dig med :)
SoMa jag tror på plusset oxå det kommer bli starkare :)) KRAMMM
Testen blev starkare i morse och jag blev gå glad tills nu när jag gick in på toa och hade fått bruna flytningar ush jag bara gråter varför ... alltid pallar inte mer nu
Mina tester har blivit lite starkare men det säger inget känns det som, tog ett digital oxå i morse oc´h det sa gravid 2-3 veckor nu så det har ökat. Så här starka tester har jag aldrig haft.
Men det har inte kommit mer brunt än och det som kom i går var som 50 öring. Men jag har inga symtom heller mer än tydlig mensvärk, inte öm i bröst eller något sådant. Jag har ont som bara den i korsryggen och det har jag haft nu i flera dagar. ush jag vet inte jag e ju på bim idag eller bim-1. Det är 14 dagar i dag sedan ägglossningssprutan. Har gråtit mig slut på tårar i allafall
Tack allla :) ni e underbara.
Jag har inte fått något mer brunt under dagen men klarar inte av att säga att jag är gravid, det knyter sig i magen och jag får klump i halsen av oro, jag vet att ni vet hur det känns. Jag kan inte ta till mig gravtesten inte heller att det är vanligt med lite brunt när man tar progresteron för det retar slemhinnan, utan jag helt enkelt väntar mig det värsta, av någon anledning tror jag att det inte skulle göra så ont om det inte blev något då.Men det vet jag att det inte stämmer utan att jag mår lika skit ändå,
I kväll tog jag ett nytt test och min sambo undrade om jag var gravid nu då? Då testet jag tog efter ha kissat en halvtimme efter är starkare än i morse. Jag la mig på sängen och bölade. Trevligt va ...
Iallafall en glad påsk vänner och vill så gärna att ni alla plussar nu Krammm

Meh84 inga problem om du har sex den 11 och äl flera dagar senare. Jag var hos min kollega i går och hon har precis plussat (inte planerat) och hon hade sex utan skydd den 8 sen fick hon äl den 12. Hon trodde det var säkert men se där det va det inte alls. Efter samtal med gynakut igår så visade sig att fem dar är inget ovanligt alls så... Lycka till gumman :)
Tack Mimmi och MCT det känns overkligt detta, jag brukar ju få tidiga mf. Har inte fått MA på 6 år. Så ska bli spännande att se om den/de stannar. Jag är på Bim idag och testen är lika starka som kontrollstrecket :))
Ja lusen detta är en underbar tråd och viktig. Dessa människor är super viktiga och underbara.