Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn vad skoj att du hittade hit :) detta är ett underbart gäng jag lovar :))) kram

Ego
    Bim idag ingen mens starkt plus hoppas hoppas verkligen men vågar inte räkna något förren v 7 efter vul, sen alla andra veckor får jag ta sedan Ush

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-26 14:58:47 följande:
    Men snark, vad tröttsamt.... Tänkte i min enfald att jag kanske hade en 2:a ägglossning på g. Haha, att man aldrig kan ge sig! Drömmer
    Hej gumman kanske du får äl tidigare denna månad så fortsätt att kolla :)

Så 4+1 idag och super starka tester hmm ska kanske lägga ner testandet nu. hmm kanske men jag har ju märkt att får man svaga streck och de inte ökar så blir det mf så jag e ju testberoende. Pratade med min doktor idag som var glad för mig att mina tester var starkare denna gång och att det var en stor skillnad, jag tror faktist att det beror på mina hormontabletter jag har ätit denna gång. I allafall sa hon att hon såg fram emot att räkna hur många hjärtan jag har i min livmoder den 16 maj. HMMMMMMMM sen sa hon att jag nog inte var så nervös men hon var om där skulle vara tre haha. Jag sa att jag är tacksam om där är hjärtan som slår så jag bryr mig inte om det skulle vara tre ;) ... ( PS  SoMa du sa du tog en va...)

men det känns som det kommer vara tre tunga veckor som hänger framför mig nu med massor av torkande för leta blod osv. Jag tackade tom ja till en fest till helgen utan att tänka på att jag kanske inte borde dricka rödvin, men som sagt jag vågar ju inte räkna något just nu alls. USH

Men ni måste ju puffa fram bim tråden så jag kan följa er, vad annars ska jag göra än att hålla mina tummar och tår tills jag får se alla plussen. Krammmmm
  • Bellas7

Pixan tack gumman :) ja jag hoppas att det ska gå vägen denna gång, hoppas hoppas :)

Jag tror att där är två stora ägg i morgon och att det kommer gå skitbra :) ska du se
    Ska hålla mina tummarna.

MCT vad bra att allt såg bra ut och att de har koll på dig vid nästa plus.

• Bellas7

Flyttar ner mig men är fortfarande orolig fast mina tester är super duper starka ush varför kan det inte vara v 12 och kubb klart

BIM APRIL

9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    25-26 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - JowiAn (inte försökt. MF nov 10 och MF april 11.)
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    23 maj - meh84 (4:e försöket efter MA dec-10)
    23 maj - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 3)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    Rosen 1
    SoMa72 

GRAVIDA
    leaeva efter 4mf och x

• Bellas7
    MissT skrev 2011-04-29 09:58:26 följande:
    Leaeva kanske jag kan haka på dig Jag fick ett svagt men dock helt synligt streck i morse.
    Kollade dock inte av testet i tid för jag trodde inte att det skulle visa något men när jag gick in i badrummet en stund snare såg jag det. Vågar inte hoppas för mycket än bara...vill se att jag kan se strecket i tid och att det blir starkare....men nu finns ju en chans i alla fall Har mått illa från och till under ett par dagar och det moler och värker rejält i magen......
    Yes yes Va skoj :) in med en bild på testet :))))

Jag har inga symtom mer än lite ont i brösten så hoppas det kommer senare :)

Vilket test använde du dig av?  Testlagrets har aldrig visat fel för mig även efter tiden :)
  • Bellas7

MissT jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid, jag har vetat om det i 9 dagar nu men det känns overkligt fortfarande. Jag har inte kommit så här långt på flera år utan att det börjar gå fel. Jag har nog testat mig med 40 test denna gång och blir lika förvånad att testen blir starkare för varje gång (har några bilder i mitt galleri)
    Kan liksom inte fatta det, har 17 dagar kvar till vul och de lär bli de längsta i mitt liv känns det som, helst när jag inte har några tydliga symton.

• Bellas7

Mimmi. Jag tycker verkligen att du ska be om hormoner. En annan chansning är faktist att äta lite extra kvinnliga hormoner för de stärker Slemhinnan och kan vara en bidragade orsak att inte ägget fäster eller ägget fäster men Slemhinnan inte är tillräcklig och man får tidigt mf. Nu vet jag inte om det är så men mars testade jag det och än har det funkat.

Hoppas verkligen att du plussar snart och att resten av er oxå :)

• Bellas7

MCT hoppas nu gumman att Ägglossningen kommer fort. Så det blir plus och Bim.

5+0 idag och fortfarande gravid .. 13 dagar till vul och redan nervös.

Vill att ni alla gör mig och missT sällskap, jag saknar ju er..

• Bellas7

hej alla hur är det med er? JoWiAn har mensen kommit? Ohh det är ju tio dagar till mimmis bim, jag vill ju tiden ska gå fort nu så ni alla kan få plus. Glad

igår tog jag ett digitalt test på kvällen och gissa om jag var nervös,,, sist jag tog ett digitalt i v 6 kom det upp gravid 1-2 och veckan efter började jag blöda. jag vågade inte titta och mina händer skakade.. Men gubben doppade testet i kisset och ca 30 sekunder sa han att jag var löjlig och gav mig testet. Där stod 3+ helt sjukt efter 7 månaders hormonbehandling så verkar det positivt

kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3