Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Stackars soma.. Men då är det inte så fysiskt iaf? Skönt :) hade 39 graders feber igår, trodde på fullaste allvar att jag skulle dö! Sen sov jag i 14 timmar o nu mår jag bättre :)

Hm, är det en hund, Mimmi?? :)

• LisaVäntar

De är så söta!!! :) vi köpte också hund nyss, en engelsk setter som nu är 5 månader ungefär :) vill se bild!

Lycka till soma, håller massa tummar! Hoppas det är 2-4 stycken ;)

• LisaVäntar

Samma här.. Vår andra hund dog för 1,5 år sedan o sen dess har vi velat skaffa en ny, men väntat av samma anledning.. När sen Viggo dog i magen o det inte hände något med en ny graviditet så kändes det lika bra att köra på :) hon kommer ju minst vara 14 månader om/när det kommer en bebis så det funkar ju :)

Jodå, det är visst troligt! Kanske blir den nya oktomum..? ;)

• LisaVäntar

Haha, okej då ;) men två måste det vara med tanke på dina starka test.. Eller så blir det en 5-kilos!!

• LisaVäntar

Bara en timme kvar typ, ska inte retas mer nu :) förstår att du är nervös!! Så länge där är ett hjärta som slår kommer det bli toppen! (och väger den 5 kg sen så får de väl karva ut den ;))

• LisaVäntar

Oh, mår du illa?? Det är ju toppen, då kan jag nästan lova att det finns ett litet (två, flera??) pickande hjärtan på din lilla jordnöt!
    Bra att du tar det så :D

• LisaVäntar

Wiiiihoooo!!! :) nu blir det bebis soma!!! :D
    Så glad för din skull!!! Fast jag är inte avis på när du ska föda ut din jättebebis ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3