Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Är du osäker på om det visade rätt? :) fast man kan ju inte hålla sig från att ta 100 tester även om man vet ;)

• LisaVäntar

Aha, förstår verkligen :) börjar du känna dig lite glad över det eller är det fortfarande delat?

• LisaVäntar

Åh, stora tummar jowian!!

Klart det ska pixan, i augusti ska vi resterande plussa, det har jag bestämt! :)

• LisaVäntar

Ja, det är sant... Det kommer vara värt all väntan, all sorg, alla tester, all ångest osv när det väl händer.. Men man vill ju nu!!! :)

• LisaVäntar

Hej flickor! Min man fyller 30 i november, försöker hitta på vad jag ska göra för honom.. Har hört talas om ett vandrarhem/ bed and breakfast någonstans i Skåne (Österlen?) som har lite erotiskt tema, med rum inspirerade av typ kama sutra o så, någon som har någon aning om vad det heter?? :) (perfekt för att göra bebisar ;))

• LisaVäntar

Får hoppas det soma, annars kommer det ju ett perfekt tillfälle att göra en då ;) ja, tror han kommer uppskatta det :D

Så fin lilla vovven är Mimmi! Förstår precis vad du säger om ålder o barn.. Jag är ju lite efter de flesta här, men jag har alltid velat ha barn innan jag blev 25 och nu är det snart födelsedag 27 :( man blir stressad o ledsen o allt.. Men tänk på att även så gamla tanter som soma kan bli gravida, så än är det ingen ko på isen ;) *duckar för slaget som kommer komma...*

• LisaVäntar

Haha, ja o vet du vad soma? Leaeva kommer snart bli äldre än du när hon ska jaga efter tre kottar, så snart kan du nog räkna dig till ungdomarna här ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3