Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Är det ett gravtest?? Då är du ju smällgravid!!! :) :) :)

• LisaVäntar

Vad jobbigt flickanfin! Prata om detta med din kurator, brukar hjälpa bra :) kan tänka att det kom lite som en chock när ni hade lagt ner försöken, kanske är att det var oförberett som gör att det känns jobbigt...? Vad har du för fysiska besvär? Svara bara om du vill, inget tvång alls!

• LisaVäntar

Oj, vet de inte vad det beror på? Förstår att det känns jobbigt för dig :/ har du kontakt med någon läkare? Någon plan för utredning eller så? Vet inte vad jag ska säga, mer än att ge dig en stor cyberkram!

Tack soma! Nu ska du inte bry dig om din vikt, det problemet får du tackla om typ 8 månader ;)

• LisaVäntar

När är det KUB-dags? V 12 eller så?? Kommer gå finfint, soma! Då får du se en liten fin, sprallande minibebis som är helt frisk!

• LisaVäntar

Tre veckor!!! Fy f-n vad avis jag blev nu!! Själv blir det ingen semester, tätskiktet i badrummet är åt skogen, så måste renovera hela badrummet :(

• LisaVäntar

Haha, tror du verkligen att du klarar det plutten? En enda gång har jag lyckats och det var för att BIM kom en vecka tidigare än beräknat ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3