Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Klaaaaaart det blir soma ;)

Okej, hur långt har du kommit? Hoppas båda håller sig kvar :)

• LisaVäntar

Jag har haft det! Fick göra flera test efter det, och tydligen är de bra de andra gångerna i 90% av fallen, men mina förändringar var kvar. Opererades typ ett år efter första testet o sen dess har det varit bra! Vet att det är jättejobbigt o man är så orolig, men det kommer bli bra!!
    *kramar!!!*

• LisaVäntar

Precis, man måste höra det från ALLA! :)
    Vad är planen nu, ska du få göra nytt prov om några månader eller?

• LisaVäntar

Ja, visst låter det märkligt! Har inga test hemma heller :( då har jag en lutealfas på typ 20 dagar, DET är inte bra :(

• LisaVäntar

Fortsätt du rosen! Man kan ta test även om man är gravid också, fram till v 12 ungefär, det gjorde jag :)

Hög, mjuk o öppen livmodertapp o äggviteflytningar..

• LisaVäntar

Ska se om jag lyckas övertala maken, han tror jag går sönder om han ens petar på mig när jag är sjuk ;)

• LisaVäntar

Hör vad de säger, de brukar ju ha ganska bestämda åsikter.. Han/hon vill säkert uttömma alla andra alternativ innan ni får remiss till ivf, man kan väl t.o.m köra trippeldos pergo?

• LisaVäntar

Det är jag också.. Klart man ställer in sig på det när månaderna går o inget händer! Skulle också vilja ha tvillingar, man tänker ju att om det är svårt o det kanske bara går en enda gång, så har man ändå två barn :)

• LisaVäntar

Tråkigt javisst! Nya starka tag i augusti! En försommarbebis blir bra! :)

Nja, flytningarna är väck, tappen är samma.. Blev inget mys igår, så jag hoppas verkligen att kroppen bara luras!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3