Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Klaaaaaart det blir soma ;)
Okej, hur långt har du kommit? Hoppas båda håller sig kvar :)
Klaaaaaart det blir soma ;)
Okej, hur långt har du kommit? Hoppas båda håller sig kvar :)
Jag har haft det! Fick göra flera test efter det, och tydligen är de bra de andra gångerna i 90% av fallen, men mina förändringar var kvar. Opererades typ ett år efter första testet o sen dess har det varit bra! Vet att det är jättejobbigt o man är så orolig, men det kommer bli bra!!
*kramar!!!*
Precis, man måste höra det från ALLA! :)
Vad är planen nu, ska du få göra nytt prov om några månader eller?
Enligt min app p-tracker har jag alla symtom på äl nu, dag 6 i cykeln! Är detta möjligt?!
Ja, visst låter det märkligt! Har inga test hemma heller :( då har jag en lutealfas på typ 20 dagar, DET är inte bra :(
Fortsätt du rosen! Man kan ta test även om man är gravid också, fram till v 12 ungefär, det gjorde jag :)
Hög, mjuk o öppen livmodertapp o äggviteflytningar..
Ska se om jag lyckas övertala maken, han tror jag går sönder om han ens petar på mig när jag är sjuk ;)
Hör vad de säger, de brukar ju ha ganska bestämda åsikter.. Han/hon vill säkert uttömma alla andra alternativ innan ni får remiss till ivf, man kan väl t.o.m köra trippeldos pergo?
Det är jag också.. Klart man ställer in sig på det när månaderna går o inget händer! Skulle också vilja ha tvillingar, man tänker ju att om det är svårt o det kanske bara går en enda gång, så har man ändå två barn :)
Tråkigt javisst! Nya starka tag i augusti! En försommarbebis blir bra! :)
Nja, flytningarna är väck, tappen är samma.. Blev inget mys igår, så jag hoppas verkligen att kroppen bara luras!!