• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-18 06:26:50 följande:
    SoMa klart vi kommer fylla den :)
    Du måste lägga in fler bilder på dina tester om du testar igen, jag vill se sådana starka tester :)
    Bra! Så ska det låta!

Jag var naturligtvis tvungen att ta ett imorse igen för att se så jag inte hade drömt, till slut dök det upp igen, puh.... Kanske yttepytte starkare än igår, tar nytt på söndag o lägger upp det i mitt galleri om det fortf finns där.. Shit, vad nojig man blir.
  • Bellas7

SoMa det ökar nog inte synligt på ett dygn :)
    När jag tog blodprov för jag var nojig hade jag på bim -2 35 i hcg fick då informationen att på två dygn ska det öka dubbelt. På Bim dagen hade jag 80 sen Bim + 2. 290. Så bra ökning men lovar på Bim -2 till bimdagen såg jag knappt ökning på testen. Sedan på Bim 1 var det mycket starkare :)

Det kommer att gå så bra så bra

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-18 12:29:29 följande:
    SoMa det ökar nog inte synligt på ett dygn :)
    När jag tog blodprov för jag var nojig hade jag på bim -2 35 i hcg fick då informationen att på två dygn ska det öka dubbelt. På Bim dagen hade jag 80 sen Bim + 2. 290. Så bra ökning men lovar på Bim -2 till bimdagen såg jag knappt ökning på testen. Sedan på Bim 1 var det mycket starkare :)

Det kommer att gå så bra så bra
    Ja, jag vet att det inte ökar varje dag, ville mest dubbelkolla att jag fortf hade ett streck

Det hoppas jag med Ska försöka lugna ner mig snart
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-18 13:40:46 följande:
    Haha gumman jag testade 20 test på en vecka bara för att slippa noja mig :)
    Hehe, får se om jag lyckas klå det? Tungan ute
  • MCT79

Här händer det saker! Grattis igen till SoMa och stort grattis till Natur med!!  Vad roligt!!!!  Å bilder på test, det äääär ju så roligt! Hahah!  *störd*

nu jeklar...
  • Natur

Grattis SOMA! nu hoppas vi på tredje gången gillt...
    Vet inte hur man lägger in bilder med det var ett tydligt plus med CB, ingen tvekan, och jätte överraskad var jag....

• skruttnorpan

SoMa och Natur, GRATTTIIIIIIS!! Vad glad jag blir!

Har haft en hetsig vecka och inte hunnit in så mycket, hara jag missat någon mer??

Hur mår ni, nygravida?? =)

• FruW

Go morgon flickor!

Hoppas ni mår bra!! Ville kolla lite med er, hur ni känner o gör i en situation som denna.. När ni får direkta frågor av bekanta "om ni försöker skaffa barn". Säger ni som det är, eller drar ni en vit lögn? Hur hanterar ni det? Hur känner ni??

Jag råkade ut för det senast i går.. Ni som är nyfikna på hur jag tacklar det får gärna läsa i min blog, vill inte dra ner tråden med mina känslor.. Men tänkte att det kanske finns bättre o mer positiva sätt att bemöta frågorna på, så ser fram emot era erfarenheter!!

Massa kramar från mig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3