• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-03-20 10:39:51 följande:
    Japp, var morgonurin och jag tror inte jag drack mer än vanligt igår...

Ingen utredning än, men nu får jag väl kontakta läkaren igen som jag var hos när mensen knasade i jan.

Skit!!!!! Undrar när mensen kommer igång? Har den kommit relativt snabbt för er? Och kan man försöka igen när det är så här tidigt?

Kramar tillbaka
    Mina tidiga mf har blivit som en vanlig cykel... kroppen tolkar det som mens... men än blöder du inte va?
    Jag vet hur det känns men Mabaja fick pos, neg och sen pos igen... är det tidigt KAN det vara för låga nivåer.... Det kan ju skilja lite mellan testerna med...

kraaaam!
    nu jeklar...
  • Odetta
    SoMa72 skrev 2011-03-20 10:39:51 följande:
    Japp, var morgonurin och jag tror inte jag drack mer än vanligt igår...

Ingen utredning än, men nu får jag väl kontakta läkaren igen som jag var hos när mensen knasade i jan.

Skit!!!!! Undrar när mensen kommer igång? Har den kommit relativt snabbt för er? Och kan man försöka igen när det är så här tidigt?

Kramar tillbaka
    Men skit också

sådär hade jag 3 månader på raken...kemisk graviditet /tidigt mf är vad eländet är *kramar om* Men vet du, fördelen med att det är så tidigt är att kroppen inte ens riktigt fattat vad det var, så oftast blir cykeln efter precis som vanligt. Vi körde på som vanligt och blev ju gravida direkt. Visserligen fick jag 3 sådanna på raken innan den fjärde bestämde sig för att stanna, men det jag vill säga är i alla fall att det blir som en vamlig cykel.

För mig har utredningen inte visat på något, men skillnaden mellan att jag fick mf och att det gick vägen var att jag den cykeln som blev Vidar hade fått Trombyl utskrivet som jag åt från ÄL. Be din läkare om det...och stå på dig om läkaren är tveksam. Även om läkaren tycker att det inte finns bevis på att Trombyl hjälper så finns det bevis på att det inte är skadligt...så varför inte prova liksom.

*stor bamsekram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-03-20 10:23:36 följande:
    Hej tjejer! Skulle ju testa idag för att få ett starkare plus och vad händer? Jo, det är i princip BORTA?!?!? Fy f-n, vad ledsen jag blir...

Kram och ha en fin dag!
    Åhh nej vad ledsen jag blir
    Hopas hoppas att det finns en chans ändå och om inte hoppas jag att din kropp kommer i snabb balans igen så ni får en ny chans. Fy vad livet kan vara orättvist

Stor kram
  • SoMa72

Men gaahh, inte ens hälften av mitt förra medd kom ju med, skittelefon! :-P
    Ja, livet är orättvist ibland.
    Tror jag skrev nåt om att jag inte blöder o inte har ont, däremot är inte brösten lika ömma. Sen tackade jag Odd för Trombyltipset.

Stora Bamsekramar tillbaka!

• Längtan efter liten

Soma, än är det inte kört. Ge inte upp

Längtan efter liten är stor
  • Bellas7

Trombyl är samma som 1/3 barnalbyl så det är recept fritt. Jag har ätit det sedan äl så hoppas det funkar.

• SoMa72

Ok, då ger jag inte hel upp än, bara till 98%...
    Är inte Trombyl medicin för blodproppar förresten?
    Får köpa barnalbyl idag då

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3