• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    MissT skrev 2011-03-20 09:24:32 följande:

Önskar er alla en toppensöndag!
    Idag känns det mycket bättre tack vare en person som ger mig en möjlighet och en chans till försök och förhoppningsvis ett lyckat sådant. Ska hämta ut provera och sen kör vi på.

Ta hand om er, ni är guld värda och förhoppningsvis kommer vi alla snart lyckas.

Stor kram till er {#emotions_dlg.flower}

Vad glad jag blir, självklart vill man ju hjälpa om man kan! Jag vet ju också hur det är att kämpa och kämpa.... men min kropp har iaf skött sig skapligt på egen hand vilket gör att man har en chans... att gå och vänta på att kroppen ska göra det den måste för att man ska ha ens en chans måste vara ännu värre!

Kram till dig!
    nu jeklar...
  • SoMa72

Hej tjejer! Skulle ju testa idag för att få ett starkare plus och vad händer? Jo, det är i princip BORTA?!?!? Fy f-n, vad ledsen jag blir...

Kram och ha en fin dag!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-03-20 10:23:36 följande:
    Hej tjejer! Skulle ju testa idag för att få ett starkare plus och vad händer? Jo, det är i princip BORTA?!?!? Fy f-n, vad ledsen jag blir...

Kram och ha en fin dag!
    fan..... 
    nu jeklar...
  • SoMa72

Ja, fy vad hopplöst det känns Då var det väl en kemisk grav eller?

• Bellas7

Jag fick ju något sådant förra månaden med det blev ett pluss i ett par dagar sedan inget .. Ush jag hade ju velat se ett jätte plus idag :( "kramar om"

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-03-20 10:27:28 följande:
    Ja, fy vad hopplöst det känns Då var det väl en kemisk grav eller?
    Sådär fick ju jag både i aug/sept och sept/okt.. svaga plus som liksom inte tog sig... sen blev det svagare och så kom "mensen".. jag TROR att det av nån anledning inte fäster riktigt.. eller att det fäster men nått går snett direkt..?

Hur var det, hade ni gjort nån utredning??
    nu jeklar...
  • SoMa72

Japp, var morgonurin och jag tror inte jag drack mer än vanligt igår...

Ingen utredning än, men nu får jag väl kontakta läkaren igen som jag var hos när mensen knasade i jan.

Skit!!!!! Undrar när mensen kommer igång? Har den kommit relativt snabbt för er? Och kan man försöka igen när det är så här tidigt?

Kramar tillbaka

• Bellas7

Ja det är bara på det igen, min Ägglossning har kommit 16 dagar efter som vanligt. Sen ska du begära lite hjälp som vi gamlingar kan behöva ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3