• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • telgebo

Upplevde också obehag av Crinone, precis som MCT beskrev det som paraffin som låg där inne som en stor massa, fick världens klåda och bakteriell vaginos på köpet och inte blev jag gravid av det heller.

Gravid v.21+6 BF 23/10 Bara 126 dagar dit
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-19 18:03:02 följande:
    My Ladies! Det är ett starkare streck nu!!!!!Skrattande Maken såg det också även fast det var svagt, Syns i vissa ljus!
    Jäävlar va jag hoppas!!!
    Told you so! Cool
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-19 18:19:48 följande:
    MCT jag fick blod av crinonen hela tiden, det ligger liksom och skaver därinne. Super vanligt. Fortsätter det så svampbehandla dig
    Ahhh tack! Ja det svider som sjutton nu när jag var och kissade igen.... hoppas det är nått sånt bara... :(
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-19 18:22:48 följande:
    Kan man köpa progesteron utan att läkaren ordinerat det. Skadar de om man inte behöver det? Tänkte att man haft 2 mf och vill INTE ha ett till.
    Tror det finns en kräm/salva att köpa men den är långt ifrån lika stark som de man får på recept. Men varför inte prova? Har du fått göra någon utredning? Just progesteron verkar inte vara jättesvårt att få..
    Jahajaaa....
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-19 18:37:39 följande:
    Tror det finns en kräm/salva att köpa men den är långt ifrån lika stark som de man får på recept. Men varför inte prova? Har du fått göra någon utredning? Just progesteron verkar inte vara jättesvårt att få..
    Nu är det lite försent. Men tar det sig inte denna gången så ska jag prova den som man kan köpa över nätet. Nä inte fått nån utredning. Gör inget innan man fått 3 mf...
  • Bellas7

MCT jo det är det. Shit vilka problem jag har haft. Behandlat svamp en gång i veckan och annars blödning. Det är super vanligt. Man blir skiträdd när crinonen kommer ut rött brunt i klumpar men enligt läkaren var det en på fem som fick problem. Så köp Canesten vagitorerna 500 och behandla dig gumman. Det är ingen fara

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-19 18:35:23 följande:
    Told you so! Cool
    Yes you did. Men jag tar det lilla lugna tills imorgon bitti och testar då med...
    :)
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-19 18:08:08 följande:

Rosen: Såg att vi har BIM samma dag! Nu vill jag oxå ha plus. Testade imorse men såg ingeting. Såg ett streck när jag lös igenom men de kan lika gärna vara ett spökstreck eftersom testet hade torkat.

Det behöver inte va ett spökstreck alls :)Testa imorgon igen!
  • telgebo

Nu blöder jag igen lite smått, svider när jag kissar och molvärk i magen och svintrött. Fattar inte

Gravid v.21+6 BF 23/10 Bara 126 dagar dit
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-19 18:56:02 följande:
    MCT jo det är det. Shit vilka problem jag har haft. Behandlat svamp en gång i veckan och annars blödning. Det är super vanligt. Man blir skiträdd när crinonen kommer ut rött brunt i klumpar men enligt läkaren var det en på fem som fick problem. Så köp Canesten vagitorerna 500 och behandla dig gumman. Det är ingen fara
    Guuud tack ska du ha... tog en spegel och kikade efter... illröda slemhinnor... förklarar kanske en del...sen kombon med trombyl lär ju inte göra det bättre!

Telge du tillhör förlossningen från i morgon va?
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3