• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:12:23 följande:
    Du är så långt före bim, det borde bli starkare!!  Har du fått göra nån utredning?
    Nä, eftersom jag "bara" haft två mf så ses ju det som slumpen. Hoppas jag slipper ett tredje faktiskt.
    Däremot ska jag ringa till kvinnoklniken för att få komma och göra blodprov och på nåt sätt följa upp denna gravidiet. Det känns ju bra.
  • telgebo

MCT: Åhhh lycka att se

Håller med om att det är sååå kul att testa när man vet att det skall bli positivt.

När har du BF?

Gravid v.22+1 BF 23/10 Bara 124 dagar dit
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-21 16:16:32 följande:
    MCT: Åhhh lycka att se

Håller med om att det är sååå kul att testa när man vet att det skall bli positivt.

När har du BF?
    Har inte vågat räkna ut det... slutet feb? Jag siktar på skottdagen... men ska leva mer i nuet denna gången...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-21 16:16:18 följande:
    Nä, eftersom jag "bara" haft två mf så ses ju det som slumpen. Hoppas jag slipper ett tredje faktiskt.
    Däremot ska jag ringa till kvinnoklniken för att få komma och göra blodprov och på nåt sätt följa upp denna gravidiet. Det känns ju bra.
    OM det skulle skita sig denna gången lova mig att du räknar med denna då? Följa med blodprover låter bra! Då dokumenteras det också!
    Jahajaaa....
  • Lofot
    telgebo skrev 2011-06-21 16:14:56 följande:
    Är det Preg du testat med?
    hm ja, pregsheck stod det på. så ja :)
    Vadådå, är de dåligt?Skäms Detstår att de ska ge resultat "redan" dagen efter förväntad mens, men jag fick ju redan nu på bim -3
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-21 16:14:01 följande:
    Kan ju inte bli mycke finare!!! Hjärta Nu får Devin en polare om några månader ;)
    En fru kanske? Skulle det vara nått? ;)
    Jahajaaa....
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:18:11 följande:
    OM det skulle skita sig denna gången lova mig att du räknar med denna då? Följa med blodprover låter bra! Då dokumenteras det också!
    Jag lovar!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:18:35 följande:
    En fru kanske? Skulle det vara nått? ;)
    Jaaa det kan han nog tänka sig den lille charmören ;) Jag ska köpa en gåstol till honom nu, haha.. han ska ju bara stå hela tiden, o snacka, o skratta.. går inte underhålla honom dygnets alla vakna timmar självmant, babygym är inget för honom.. då måste man ju ligga still.......
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-21 16:17:29 följande:
    Har inte vågat räkna ut det... slutet feb? Jag siktar på skottdagen... men ska leva mer i nuet denna gången...
    När hade du senaste mens första dag? Förstår att du kanske inte vill/vågar blicka framåt, helt förståeligt med tanke på vad du gått igenom. Skottdagen låter bra
    Gravid v.22+1 BF 23/10 Bara 124 dagar dit
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-21 16:20:03 följande:
    När hade du senaste mens första dag? Förstår att du kanske inte vill/vågar blicka framåt, helt förståeligt med tanke på vad du gått igenom. Skottdagen låter bra
    Men Telge... jag sa precis att jag inte VILL räkna ut bf,  utan leva i nuet.. är det jätteviktigt för dig just nu när jag har bf? Just nu siktar jag på vul nästa vecka...sen New York..sen får vi se! Skrattande

Japp skottdagen blir bra, jag menar... snacka om att vara ung länge, fylla år var fjärde år! ;)
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3