• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Rosen jag tror lätt att du snart har starka fina streck!! :)

• JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-22 05:02:04 följande:
    Godmorgon! Hoppas det tar sig för alla ägglossare här inne Glad

Frågade en barnmorska om de olika utslagen på gravtesterna och hon sa att om det är tidigt i graviditeten så kan utslagen variera. Såååå.... jag får väl försöka hålla mig en vecka Obestämd

om jag kan.Skäms

Jag har nog fått historiens svagaste streck. Så svagt att jag ser de som negativt fortfarande. Är det för starkt ljus så syns det inte alls. Tar ett imorgon bitti igen och ser. Vill inte hoppas för mkt för man blir så besviken. Känner inga grav symtom alls. Lite mensvärk till o från, precis som jag brukar ha dagarna innan mens.

• FruW

Håller tummarna jowian!! När har du bim?

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-21 20:03:35 följande:
    Yes!!! Glad gubbe :) på cb dig äl- test! Lättad!!! Myset avklarat, nu väntar mat o film.. Gäller ju att prioritera ;)

Är det ngn ner av er pergosar som tycker att ni har mer lust än tidigare? Det tycker jag, härligt! ;)
    Wihooo!!! Shit, vad synkade vi är nu?!
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Ja visst är det kul!! Tänk vilket glädjetjut det kommer bli i tråden om 2 veckor när vi är flera som plussar samtidigt!!!!!

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-06-22 08:25:54 följande:

Jag har nog fått historiens svagaste streck. Så svagt att jag ser de som negativt fortfarande. Är det för starkt ljus så syns det inte alls. Tar ett imorgon bitti igen och ser. Vill inte hoppas för mkt för man blir så besviken. Känner inga grav symtom alls. Lite mensvärk till o från, precis som jag brukar ha dagarna innan mens.

Åhhhh, håller tummarna, vännen!!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-22 05:02:04 följande:
    Godmorgon! Hoppas det tar sig för alla ägglossare här inne Glad

Frågade en barnmorska om de olika utslagen på gravtesterna och hon sa att om det är tidigt i graviditeten så kan utslagen variera. Såååå.... jag får väl försöka hålla mig en vecka Obestämd

om jag kan.Skäms
    Håller oxå tummarna stenhårt för dig, gumman!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-22 10:36:55 följande:
    Ja visst är det kul!! Tänk vilket glädjetjut det kommer bli i tråden om 2 veckor när vi är flera som plussar samtidigt!!!!!
    Ja, det hoppas jag verkligen!!!!! Måtte vi alla få plus nu!!!!
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

När jag testade äl igår använde jag ett av mina äldre test från testlagret, som då gav utslag.. Vi har ju tidigare diskuterat de nya stickorna, som är lite bredare än de gamla väl? Testade mig med ett sådant som jag beställde förra veckan, testade nu idag, fick starkt streck nästan med en gång, så den här batchen, bäst före 2013/05 verkar funka iaf :)

• telgebo

Att inte känna grav symtom före BIM är väl inte ovanligt? Jag kände inget förrän i v.6-7.

Håller tummarna för er att ni plussar, HCG:et fördubblas ju varannan till var tredje dag.

Gravid v.22+2 BF 23/10 Bara 123 dagar dit
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3