• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot

men visst kommer det väl stanna kvar denna gången...?Skäms

Jag är grymt trött.

• Javisst

Grattis till fina test MCT79!! Tror du gör rätt i att försöka leva så mycket som möjligt i nuet, det gjorde jag sist och det kändes bättre (inte bra dock, men bättre).

Jag är dock säker på att jag missat ÄL denna gången, att den var innan min koksaltundersökning. Har inte testat eller så, men tror jag har ÄL när det sticker sådant i brösten och det gjorde det dagarna innan undersökningen. Undersökningen var på dag 16 i cykeln, visst är det ganska sent? Eller, jag är inte så bra på det där...

• MCT79
    Lofot skrev 2011-06-21 17:23:37 följande:
    men visst kommer det väl stanna kvar denna gången...?Skäms

Jag är grymt trött.
    Klart som fan det kommer!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Lyfter fram listan igen!
    Vi babblar mycket....

BIM JUNI

18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    19 juni - flickanfin (1a försöket efter MA vecka 13-14 i mars)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
    27 juni - Javisst (1a försöket efter MA juni 10, nov 10, april 11)
    28 juni - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

BIM JULI
    5 juli - Mimmi80 (14:e försöket efter 3MF) 
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
    8 juli - SoMa72 (3:e försöket efter mf nr 4)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)

Hur går det för Pandoras Box och Flickan Fin?

Jahajaaa....
  • Bellas7

Mct dina test gumman är starkare än mina var :) 

Mimmi  jag fick aldrig ut starka älstreck på mina tester men det tog sig ändå :)

rosen jag håller tummar för starkare test :)

kram alla

• pixerpie
    Javisst skrev 2011-06-21 17:24:43 följande:
    Grattis till fina test MCT79!! Tror du gör rätt i att försöka leva så mycket som möjligt i nuet, det gjorde jag sist och det kändes bättre (inte bra dock, men bättre).

Jag är dock säker på att jag missat ÄL denna gången, att den var innan min koksaltundersökning. Har inte testat eller så, men tror jag har ÄL när det sticker sådant i brösten och det gjorde det dagarna innan undersökningen. Undersökningen var på dag 16 i cykeln, visst är det ganska sent? Eller, jag är inte så bra på det där...
    Menar du sploning? Jag har också gjort spolning denna månad, men gjordedet på dag 6... Trodde inte det var bra att göra spolning så sent, min läkare sa att om vi skulle göra spolningen senare så skulle vi få "titta på dvd" resten av månaden... Men allt är ju olika, beroende på vilken läkare man träffar!
  • MCT79
    Javisst skrev 2011-06-21 17:24:43 följande:

:D Jaaa... njuta nu, man vet inte vad som kommer...=)

Dag 16 låter lite sent ja... jag skulle göra min på dag 8-9... tom dag 11 tyckte hon var försent...
    Jahajaaa....
  • FruW

Ego magen är helt klart svullen idag, trycker mot jeansen på ett konstigt sätt, men de lilla äl-flytningarna jag tyckte mig ha är borta nu, så...?

Fick precis höra att min kompis barn har fötts idag, en liten tjej! :) längtar efter att få se henne!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3