• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Vi har också en focus, en helt vanlig -05:a, är jättenöjda! Köpte vår som familjebil när jag var gravid, så ibland känns det som att allt utrymme hånar en lite, men jag ska minsann fylla den till bredden en vacker dag! :)

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-07-11 19:54:51 följande:

Halloj!!

Underbart med tre vildar, Leava!!

Grattis till två småfiningar,  MCT!!

Underbart snygga test, SoMa! Nu j-lar blir det bäbis!!

Och, du och jag Mimmi... Vi får snart ta och kliva ner från läktaren! Snart är det vara vår tur att vara med i matchen igen!!

Vad tror ni, blir med bjuden på en utlandsresa om exakt 8,5 månad!! Skulle det inte vara helt typiskt om jag blir gravid och får samma bf som resedatum!! Allt kan ju hända!!!

Kram och hoppas ni har en underbar sommar!!!

Tack, gumman! Ja, nu j-lar är det dags att det pluppar ut en frisk marsbebis!

Japp, nu kliver ni ner från läktaren, släpper hörnflaggan och kommer in i matchen igen! Självklart kommer du få bf samma dag som resedatumet Håller tummar och tår! {#emotions_dlg.flower}

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • got2b
    FruW skrev 2011-07-12 06:13:41 följande:
    Vi älskar vår bil!! Vi har en -10 miljödiesel, lagom stor o toppenbra tycker jag!!
    LisaVäntar skrev 2011-07-12 08:04:37 följande:
    Vi har också en focus, en helt vanlig -05:a, är jättenöjda! Köpte vår som familjebil när jag var gravid, så ibland känns det som att allt utrymme hånar en lite, men jag ska minsann fylla den till bredden en vacker dag! :)
    Vi har bilen hemma nu och provkör och den känns jättebra. Ska fundera lite till.. Tack för era svar!!
  • Bellas7

Sitter på skara sommarland med barnen och det ända jag tänker på är om de småbåt friska. Hemskt jag vet men igår snabbmätte hon barnen och deras skallar var 14+2 och kroppen/längden var 15+5 hmm är alla tre utan hjärna. Jag var 15+0 igår :(. Hon sa att det var ingen fara och vi ska mäta ordentligt på rul om tre veckor. Skitnojjig nu :((((

• LisaVäntar

När jag har gjort sånt har benen varit en vecka efter o armarna en vecka före, men blivit normalt sen.. Tror de växer som valpar, ibland ser de helt knäppa ut ;)

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-12 17:08:23 följande:
    Sitter på skara sommarland med barnen och det ända jag tänker på är om de småbåt friska. Hemskt jag vet men igår snabbmätte hon barnen och deras skallar var 14+2 och kroppen/längden var 15+5 hmm är alla tre utan hjärna. Jag var 15+0 igår :(. Hon sa att det var ingen fara och vi ska mäta ordentligt på rul om tre veckor. Skitnojjig nu :((((
    Ohh jag förstår att du oroar dig! Men om hon sa att det inte är nån fara så är det förmodligen så! Då hade de väl kollat dig igen tidigare!  <3
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-07-12 17:08:23 följande:

men de borde ju inte vara nån fara om hon säger det!

Lite tårögd.... Min arbetskamrat har precis fått sin babys. Jag skulle oxå fått en babys nu... Gör sååå ont i hjärtat när man ser bilderna på han. Jag skulle oxå fått lägga ut bilder på min lilla babys nu...     
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-07-12 17:30:16 följande:
    men de borde ju inte vara nån fara om hon säger det!

Lite tårögd.... Min arbetskamrat har precis fått sin babys. Jag skulle oxå fått en babys nu... Gör sååå ont i hjärtat när man ser bilderna på han. Jag skulle oxå fått lägga ut bilder på min lilla babys nu...     
    *tusen kramar till dig gumman!*  Jag vet hur det känns... men det blir din tur också..
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Stor kram till JoWiAn!!! Förstår dig, jag har BF för Viggo nästa vecka, vågar inte ens tänka hur det kommer kännas då :(

• MissT

Stor kram till er JoWiAn och LisaVäntar. Jag hoppas att er dag kommer snart.

Jag skulle också haft BF nästa vecka om förra graviditeten gått vägen.
    Går in i v 15 idag men oron och nojorna försvinner inte helt även om de minskar ju längre tiden går......
    mycket kan ju hända än........

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3