• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • got2b
    JoWiAn skrev 2011-07-12 17:30:16 följande:
    Lite tårögd.... Min arbetskamrat har precis fått sin babys. Jag skulle oxå fått en babys nu... Gör sååå ont i hjärtat när man ser bilderna på han. Jag skulle oxå fått lägga ut bilder på min lilla babys nu...     
    Vet hur det är.. Bf skulle varit idag (13/7). Hugger lite i hjärtat. Försöker tänka att det var inte meningen att den bebisen skulle bli vår. Får hoppas att denna som ligger i magen nu vill stanna hos oss.
  • Pandoras box78

Hej på er!
    Oj vad det händer saker i tråden! Har inte varit så aktiv i några veckor så jag hade ju MASSOR att läsa ikapp

Super grattis till alla som har plussat!!

Jag blir tokig på min kropp! Trodde att mensen äntligen skulle komma å stabilisera sig men båda gångerna så har det bara varit liiiiiite lite för att sen sluta igen, verkar inte som om tabletterna funkade denna gången
    Å inget + heller...
    Nu har det gått över 6 månader sedan skrapningen. Någon som har lite pergo till övers??!

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • pixerpie

Uscha... Att passera tänkt bf är inte kul... Jag har en bästa kompis med en 8 månaders nu och en annan med 6 månaders, och jag hade kunnat ha jämngamla barn om det inte vore för mf... Och ännu inte gravid- det suger verkligen. Men de är de goaste bäbisarna som finns... OCh de gör ju mig varken mer eller mindre gravid av att de finns... Sen såklart man måste få sörja, de som kunde ha varit!!

Och, nu SoMa- nu VILL jag verkligen vara med i matchen... Trots att jag är lite bollrädd, ha-ha! Klartdet kommergå bra denna gång för dig, håller minna tummar!!!

Nja, Mimmi... Jag försöker iaf... Har haft några bra veckor nu. Fast det närmare sig bim... eller eg är på rätt sida äl... Så snart dipper det nog igen!! Pust!!

KRAM!!
    Bara en dag kvar på jobbet och sedan SEMESTER!! Åker 14 pers varav 6 barn under 4 år till en liten stuga- håll tummarna för fint väder!!

• JoWiAn

Ni som fått hjälp av läkare: Vad är det man går genom när man kommer dit? Får man prova något direkt, alltså tabletter. Tänkte så man kan börja prova direkt....

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-07-13 18:46:23 följande:
    Ni som fått hjälp av läkare: Vad är det man går genom när man kommer dit? Får man prova något direkt, alltså tabletter. Tänkte så man kan börja prova direkt....
    Jag har gjort två utredningar... vi första besöket fick jag göra en vanlig gynundersökning och sedan en mer allmän hälsohistoria... familjen och så, ärftlighet.
    Vid det första stället fick jag på en gång recept på progesteronvagitorier att ta samt att jag lämnade en drös blodprover och gjorde en kromosomutredning både på mig och sambon.
    Vi det andra stället var det samma sak men fick med mig recept på crinonegel (också progesteron) samt trombyl som är blodförtunnande. Fick lämna samma blodprover och några till men ingen kromosomutredning (eftersom den var okej första gången)

Sen var det bara hem och försöka typ...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-07-13 18:47:54 följande:
    Pixan jag håller tummarna för ett fett plus ;)
    Tack!!
    KRAM!!
  • SoMa72

Pixan, jag råhåller tummarna för dig! Jag är förresten oxå bollrädd...

Kram!

• pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-07-13 19:43:36 följande:
    Pixan, jag råhåller tummarna för dig! Jag är förresten oxå bollrädd...

Kram!
    Nä, bollar är inget kul!

Ja, nu måste det vara dax för mig snart... fast jag orkar inte förvänta mig något... Försöker mest må bra just nu och njuta av allt bra jag FAKTISKT har! Och jag kan ju också få en marsbebis!!

När har du vul? Håller tummarna det ser tbra ut!! 

Stor KRAM!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3