• Achillea

Vad använder du för shampo?

Som frågan lyder, vad använder du för shampo, alltså sort?
    Om det inte är någon av ovanstående så berätta gärna vad du använder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder du för shampo?
  • Mama Mia
    071001 skrev 2010-05-21 13:21:15 följande:
    Mama Mia, vad trist!! Då är det inte värt pengarna med dyra fina schampon .
     Tur att jag inte är så road av sånt ändå. {#lang_emotions_cool}
  • Evii

TIGI Oatmeal & Honey. Funkar bra för mitt stackars hår.

• Achillea

Härligt att läsa hur mycket olika shampoon det finns samt andra produkter som fungerar

• isisisis

APOLIVA.
    Både schampo och balsam.

Har tunnt sprött skandinaviskt hår.Bästa för håret jag nånsin använt!!!

• southernbelle
    Denebola skrev 2010-05-21 08:08:49 följande:
    Visserligen en annan diskussion men jag snor lite OT-plats i och med det här inlägget. Bara för att ett schampo är ekologiskt betyder det inte att det automatiskt är fritt från dåliga ämnen. Sen beror det förstås på hur man definierar ämnen som dåliga. Jag gör det främst ur mitt hårs synpunkt. Alltså undviker jag alla schampon som har uttorkande SLS (sodium lauryl sulfate) i sig. Men naturligtvis är det ur miljösynpunkt bättre med ekologisk schampo än ett vanligt, om man vill fortsätta att använda schampo. Vill du diskutera saken eller fråga mera, så är det nog bäst att ta det i den här tråden och låta denna tråd hålla sig till sitt ämne =)
    Tack för svaret även om det var lite OT (iof så tror jag inte att jag frågade utan mer konstaterade..hihi).

Vågar mig nog inte in på tråden för man lär ju vara minoritet av att vara Ja sägare till schampoo på den
  • Schnauser

Jag använder inte schampoo, utan tvättar istället håret med bikarbonat utblandat i vatten. "Balsam" är äppelcidervinäger blandat med vatten. 

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
Svar på tråden Vad använder du för shampo?