• Achillea

Vad använder du för shampo?

Som frågan lyder, vad använder du för shampo, alltså sort?
    Om det inte är någon av ovanstående så berätta gärna vad du använder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder du för shampo?
  • Lillapyre

Använder ett silverschampoo efter som jag har blekat slingor i hela håret!
    Märket är ISO...

• Loneheart

Aussie! finns inget battre, gor haret fantastiskt :)

• jen bossman

TRESemmé. Absolut bäst! (för mig alltså)

• monsterlilja

Använder inte schampo, utan endast Coops balsam.

• Mama Mia
    82an skrev 2010-05-21 12:11:46 följande:
    Jag tycker inte heller att det räcker längre däremot blir känslan i håret oslagbar!!! Både mitt och barnens hår blir i så mycket bättre skick och lättare att ta hand om när vi kostar på oss bra shampo från frisören
    På mig blir det inte ens så... I o för sig så är mitt hår extremt tåligt. Klipper mig ungefär var 9e månad o då är det knappt slitet alls, blir inte tovigt eller nåt heller. Det är så halt eller vad man ska säga. Så jag håller mig till mitt euroshopper eller vad det råkar bli ändå. {#lang_emotions_wink}
    071001 skrev 2010-05-21 12:13:43 följande:
    82an och Mama Mia, säger emot direkt. Frisörschampon räcker mycket längre för mig även om jag shamponerar mig två gånger varje gång jag tvättar håret. Har också grovt hästtagel till hår.
    Kanske för dig ja, men defintivt inte för mig. Tvättar också 2 gånger varje gång, med en full näve schampo varje gång. Annars får jag inte in det i hela hårbotten. Och jag har testat många schampon av bättre sort också. Men lika illa där.  Och testat olika tillvägagånssätt i tvättningen. Så nä, inte för mig.
  • 071001

Mama Mia, vad trist!! Då är det inte värt pengarna med dyra fina schampon .

• trolltotten

naturell, billigast på öb :-P

Vissa människor kan, andra inte.
  • Joe
    Amlin skrev 2010-05-21 11:20:01 följande:
    Hehe, nu börjar vi blanda in mat i ämnet. Men vill man ha glansigt fint hår och säkerställa att alla små "fjun" på hårstrået stängs efter tvätten så blandar man lite äppelcidervinäger i iskallt vatten och häller över hela håret efter sköljningen. Det blir kanon fint! Det luktar inte när det torkat men en lätt doft kan märkas om håret blir fuktigt igen.
    haha ja men mat is the shit! det är i köket man hittar de bästa hår- och hudvårdsgrejerna ;)
Svar på tråden Vad använder du för shampo?