• Achillea

Vad använder du för shampo?

Som frågan lyder, vad använder du för shampo, alltså sort?
    Om det inte är någon av ovanstående så berätta gärna vad du använder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder du för shampo?
  • PVeraB

Loeral. Köpt på konsum. Har faktist haft frisör-schampo men märke ingen direkt skillnad. Sa det till frissan en gång, hon bara fnös åt mig. Men för mig var det inte skillnad.
    Däremot märker jag skillnad om jag använder ngt annat "vanligt" märke. Har torrt hår så balsam är nästan viktigare än schampo

• snuttP

Bara frisör schampo. Just nu Paul Mitchell. Ej djurtestat, det gillar jag!

• Trollet Ludenben

TREsemmé just nu... annars wella

Älskade ungar
  • pucken
    Sencha skrev 2010-05-21 08:50:33 följande:
    Är det bra?
    Japp! Bästa schampoot jag testat hittills. Inte så farligt dyrt heller, typ 45 kr per flaska.
  • mosterYster

Cellukos mjällschampo, köpt på svenska apoteket (eller vad det heter nuförtiden). Jag hatar mjällschampo men vi har så förbaskat hårt vatten här att mjällen inte går att få väck på annat sätt.

• vi5
    Trollet Ludenben skrev 2010-05-21 08:56:46 följande:
    TREsemmé just nu... annars wella
    TREsemm´e är det bra funderar på att prova...
  • mosterYster
    mosterYster skrev 2010-05-21 09:14:51 följande:
    Cellukos mjällschampo, köpt på svenska apoteket (eller vad det heter nuförtiden). Jag hatar mjällschampo men vi har så förbaskat hårt vatten här att mjällen inte går att få väck på annat sätt.
    Kan tillägga att jag ALDRIG hade problem med mjäll när jag bodde i Sverige...
  • Trollet Ludenben
    vi5 skrev 2010-05-21 09:15:03 följande:
    TREsemm´e är det bra funderar på att prova...
    Jag vet faktiskt inte vad jag tycker... jag tappar väldigt mycket hår sen jag började med den. Håret håller sig fräscht flera dagar, bättre än med wella. Men detta är ju detta med hårtappandet. Min päls finns över allt Känner mig mer sugen på att testa balsammetoden.
    Älskade ungar
  • C4m1ll4

just glow, för torrt/skadat hår. luktar mums! och håret gillar det

• 071001

Annat:
    Kms har jag nu och så fick jag en flaska Glow via en tidning som jag har som "slarv-tvättar-schampo".

Svar på tråden Vad använder du för shampo?