• Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Vad vi kämpar jag å min sambo- varje månad. Privar inte ägglossning varje månad. Men ändå får vi inte till ngt syskon till vårt barn.... Jag känner mig hopplös, ledsen, stressad, uppgiven, arg- Ja allt!
    Tänk inte på det- jo tjena- vem kan släppa detta? Man känner ju när det är äglossning- klart man tänker på bebbe då. Man känner mensen- klart man hoppas på gravsymtom då...

VARFÖR kan vi inte få till det?
    Mannen är äldre så det är väl lite anledning till att jag vill att det ska hända NU och inte om några år..
    Plus att jag vill att det ska vara någolunda jämnåriga syskon. Vårt första blir snart 3...

Har försökt i 15 månader nu....

Usch och blä..

Vad ska jag säga mer- Jo- såklart har alla mina vänner med barn 2 st. Grannarna runt omkring har 2 barn eller fler.

Varför ska det så vara så svårt för oss? De har väl oxå önskat sig syskon till deras barn- OCH lyckats?
    Fan.
    Okej, vi vet att mannen har lite färre å slöa simmare, men vi har ju lyckats en gång iaf.... Fast det tog ju oxå tid...

Skulle kunna älta i evigheter... Några fler som inte får till tvåan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 20:48
    Hihi, vad är det jag har skrivit i början?
    Ska naturligtvis stå att vi prickar in ägglossning varje månad!! Var nog lite stressad =)
  • Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??
  • Anonym (vill också)

Har inte testat än, räknar bim på måndag, men har aldrig kännt mig så ogravid som nu. Har inga känningar alls, jag som brukar känna massor... Fattar noll... Får se om jag tar ett test eller om jag bara väntar in mensen. Just nu undrar jag om jag ens haft ÄL, fast jag t-o-m- fick utslag på Clear Blue digitalt ÄL-test, och inte tolkade streck på egen hand

• Anonym (Lilla jag)

Håller mina tummar stenhårt iaf...Glad

• Blåklockan79

Jag har +:at!!!!!!!!!
     Tog ett test, för jag ville veta om jag kunde dricka öl med gott samvete imorgon när vi har gäster! Jag får dricka läsk och det gör mig INGENTING!!!!! 

• Anonym (Lilla jag)

Förlåt, men jag måste fråga- är du en av "oss" som varit anonym nu?????? 

• Anonym (Lilla jag)

Men förlåt- i vilket fall som helst : GRATTIS!!!!

• Anonym
    Anonym (vill också) skrev 2011-09-09 20:20:02 följande:
    Hej, sitter här ledsen, min mens är en vecka TIDIG!!! och jag har just fått veta att mannens syster blivit gravid, igen! De har försökt ett kort tag, men förra gången blev hon gravid oplanerat så hon tyckte det tog lång tid Sitter och är skadeglad över att hon mår lika illa och spyr massor även denna gång!  
    Fy, vilken bitter människa du måste vara. För oss tog det över 3 år att bli gravida med vårt barn, och det slutade i missfall. Fick vänta ytterligare 7 månader efter det innan det tog igen. Skulle aldrig ha fallit mig in att sitta och vara lycklig över andra människors obehag, dock, särskilt inte som jag vet exakt hur pissdåligt man faktiskt kan må under en graviditet. Jag skulle skämmas om jag var du.
  • Anonym (vill också)

Sorry, blev fel i upphetsningen, nu är jag "anonym igen" HAR +at!!!!

Inte lika starkt som kontrollsträcket, men vädligt tydligt och snabbt dök det upp, kan fortfarande inte fatta det hela!!!!

GALET!!!    

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2011-10-21 18:26:41 följande:
    Sorry, blev fel i upphetsningen, nu är jag "anonym igen" HAR +at!!!!

Inte lika starkt som kontrollsträcket, men vädligt tydligt och snabbt dök det upp, kan fortfarande inte fatta det hela!!!!

GALET!!!    
    Klart det är galet- helt galet- och underbart!!!!!!!!!! Jag VISSTE väl att det skulle gå vägen! Det bara MÅSTE gå!
    GRATTIS i mängder!
    Kram!!! 
  • Anonym (vill också)

Är så glad!!!! 1/7 blir det BF om man räknar efter Äl Åh nu surfar jag runt på gravidsidor, kollar bebiskläder, och kan inte tro att det är sant!!!! Hade jag bara mått lite konstigt hade det känts verkligare!!!

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2011-10-21 19:59:17 följande:
    Är så glad!!!! 1/7 blir det BF om man räknar efter Äl Åh nu surfar jag runt på gravidsidor, kollar bebiskläder, och kan inte tro att det är sant!!!! Hade jag bara mått lite konstigt hade det känts verkligare!!!
    Ditt tecken var att inte känna ngt alls denna ggn! Glad
    Men det lär ju snart komma! Är så glad för din skull!!!!!!
Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??