• Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Vad vi kämpar jag å min sambo- varje månad. Privar inte ägglossning varje månad. Men ändå får vi inte till ngt syskon till vårt barn.... Jag känner mig hopplös, ledsen, stressad, uppgiven, arg- Ja allt!
    Tänk inte på det- jo tjena- vem kan släppa detta? Man känner ju när det är äglossning- klart man tänker på bebbe då. Man känner mensen- klart man hoppas på gravsymtom då...

VARFÖR kan vi inte få till det?
    Mannen är äldre så det är väl lite anledning till att jag vill att det ska hända NU och inte om några år..
    Plus att jag vill att det ska vara någolunda jämnåriga syskon. Vårt första blir snart 3...

Har försökt i 15 månader nu....

Usch och blä..

Vad ska jag säga mer- Jo- såklart har alla mina vänner med barn 2 st. Grannarna runt omkring har 2 barn eller fler.

Varför ska det så vara så svårt för oss? De har väl oxå önskat sig syskon till deras barn- OCH lyckats?
    Fan.
    Okej, vi vet att mannen har lite färre å slöa simmare, men vi har ju lyckats en gång iaf.... Fast det tog ju oxå tid...

Skulle kunna älta i evigheter... Några fler som inte får till tvåan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 20:48
    Hihi, vad är det jag har skrivit i början?
    Ska naturligtvis stå att vi prickar in ägglossning varje månad!! Var nog lite stressad =)
  • Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??
  • Anonym (vill också)

Pappa har just lämnat sjukhuset för att åka till rehab istället. På fredag ska han få proväta vatten med sked igen tillsammans med en logoped. Får se hur det går. Annars har han blivit lite bättre pratat lite böttre för varje dag, men det går långsamt.

Min grav. går desto fortare, helt galet att det redan gått 13 veckor. Tyckte tiden gick jättelångsamt förra gången, men nu flyger den iväg. Magen har börjat växa och syns lite. Dottern vet numera mamma har bebis i magen, så oftast ska hon stanna hemma med pappa och mamma och bebis får gå själva och handla.

• Anonym (Lilla jag)

Oj, det låter jobbigt, jag håller alla tummar att det går bra för din pappa! 

Ja, om dryga 6 månader har du din lilla bebbe i famnen Glad 

• Anonym (jag också)

I morse testade jag negativt. Skengravid igen. Fan vad jobbigt. Senast upplevde jag det i september 2011 och nu igen. Välkommen 2012 Rynkar på näsan

• Anonym (vill också)
    Anonym (jag också) skrev 2012-01-06 12:38:14 följande:
    I morse testade jag negativt. Skengravid igen. Fan vad jobbigt. Senast upplevde jag det i september 2011 och nu igen. Välkommen 2012 Rynkar på näsan

Nä va jobbigt, kramar om dig!!!! Vet du vad det beror på att du blir skengravid?
  • Anonym (Lilla jag)

Titta, nu lyckades jag oxå bli  synlig. I föregående inlägg alltså.... Nåja, är ju inte hemligt längre.. Men hur lyckas man, för det kommer ju upp en dialogruta att man inte valt?? Knas...

"Jag oxå", vad trist..... Tur att 2012 bara börjat, hoppas det vänder!!!!
    Kram på dig! 

• Anonym (jag också)
    Anonym (vill också) skrev 2012-01-06 14:50:21 följande:
    Nä va jobbigt, kramar om dig!!!! Vet du vad det beror på att du blir skengravid?
    Tack! Jag tror att det beror på att jag längtar så mycket efter att bli gravid, då blir jag skengravid, just dessa månader som mensen blir försenad och som enligt mina beräkningar skulle leda till barn födda under sommaren (maj-september), det är ju min dröm. Jag har läst mycket om skengraviditeter och förstår att man kan inbilla sig att man är gravid och själv skapar alla symptom. Det kan även bero på cystor på äggledarna men jag hoppas att det gäller inte mig. De kollade mig i maj när jag fick MF, då skulle de kanske se om det fanns något farligt i mig, jag vet inte.
  • Anonym (vill också)

Måste bara dela med mig! Det blir en lillebror! Allt såg jättebra ut på RUL som vi var på idag! Nu får jag en av varje som jag alltid velat ha, även om jag ju längre tid det tagit hade varit glad över vad som helst

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2012-01-27 19:46:58 följande:
    Måste bara dela med mig! Det blir en lillebror! Allt såg jättebra ut på RUL som vi var på idag! Nu får jag en av varje som jag alltid velat ha, även om jag ju längre tid det tagit hade varit glad över vad som helst
    Vad härligt! Grattis i stora lass! Skrattande
  • Anonym (jag också)
    Anonym (vill också) skrev 2012-01-27 19:46:58 följande:
    Grattis! Vad glad jag blir för din skullGlad 

Jag önskar mig tre döttrar. Men framför allt vill jag bli gravid. Jag käkar nattljusolja sedan en månad tillbaka, kanske det hjälper. Det hjälpte i alla fall förra gången, i mars 2011, men sedan fick jag missfall.   
  • Anonym (Lilla jag)

Hej hopp! Hur går det för er? 

Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??