Inlägg från: Anonym (jag också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag också)

Varför får man inte till nr 2??

Det står på förpackningen att nattljusolja innehäller GLA och linolsyra som är bra för ämnesomsättning och hormonell balans. Det tog kvinnor innan man märkte att Glandin 25 är mer effektiv. Om det inte hjälper med nattljusolja så sedan ska jag ta Apriforce och sedan Glandin 25, det är min planerning för det närmaste året:)

• Anonym (jag också)

Hej, jag är i väntan på att nattljusolja kanske blir mitt ljus i mörkret:) Undrar hur många dagar får jag vänta samt vad man ska göra för att inte tänka på det så mycket.
    Hur mår du själv?

• Anonym (jag också)

Vilken hemsk dröm, stackars dig. Jag är på dag 19 så ägglossning är nog över, vi har sexat varannan dag från dag 8 till 16, så duktiga var vi:) Lycka till på inskrivningen och ta det lugnt med träningen. Vilken vecka är du i?

• Anonym (jag också)

Vi har jätte mycket snö, roligt för sonen men jobbigt att köra bli och skogen blir förstört och det är bara början på vintern!
    Dag 23 och inga känningar av mens. Men kanske det är nattljusolja som rubbar min cykel eller minskar PMS.
    Vågar knappt att hoppas men hoppet växer med varje dag.

Om jag bli gravid så vill jag gå på kontroll varje vecka, det är ju så roligt att träffa barnmorskan och njuta av sin graviditet.

• Anonym (jag också)

Dag 26 och fortfarande ingen mens, dessutom illamående. Är jag skengravid eller nattljusolja har gjort underverk? Jag tänker kolla det om några dagar:) Jag har ju varit skengravid flera gånger förut så jag förstår att jag kan få mens när som helst.

• Anonym (jag också)

Mensen kom i går:(
    Jag orkar inte mer, jag ska nog strunta i nattljusoljan och "måste- sex", man kan knappast leva så:(

• Anonym (Jag också)

Här är en till. Har försökt i ett år nu. Blev gravid i somras men det slutade i missfall i v6. Men det hjälper ju inte. Med första barnet gick det på första försöket. Så varför dröjer det nu? Hade det gått på första denna gången så hade jag haft en liten nu, och nu sitter vi här. Har börjat ge upp hoppet, även om jag vet att det är tidigt. Vi har ju iaf ett. En vän till mig sliter med att få en, de har försökt 2,5år nu. Att de orkar. Men de har ju ingen.

Hoppas att alla som vill få barn - får barn!

• Anonym (jag också)

Hej!

Jag var inte längre här därför att jag bestämde mig att inte stressa mig över och inte tänka på graviditet. Så vi planerade inte heller måste sex. Försökte släppa tanken på att jag måste bli gravid.

Nu är jag på dag 27 och känner mig gravid! Men det är inte första gången, jag var ju skengravid flera gånger innan, så jag ska vänta med att ta graviditetstest till dag 31, håll tummarna för mig!!!!

Hur går det med din graviditet? Hur mår du? Vilken vecka är du i?

• Anonym (jag också)

Fortfarande ingen mens:) Jag har gravidsymptom sedan dag 21 tror jag och nu är jag på dag 29:) Men jag väntar på dag 31 som sagt:)

"Vill också", lycka till! Hur länge har du försökt? Hur gammal är ditt första barn? Gick det bra då du försökte att bli gravid med första barnet?

• Anonym (jag också)

Ja, jag har korta cyklar, 23 dagar men ibland 24-29, det är därför jag väntar med att testa. Men jag kollar imorgon, blir för nervös att vänta till dag 31:)

Jag tänker också så att det kanske är meningen att man inte ska bestämma själv över när nästa barn kommer, det första barnet kanske behöver ha sina föräldrar lite längre tid. Jag tänker också så att det blir mindre jobbigt att vara mamma när äldre barnet är över 4 när nästa barn föds, så länge brukar man ofta vänta i det landet jag kommer ifrån.

Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??