Första barnet, i Göteborg?
Jag kommer inte ha tillgång till internet på resten av dagen så jag kommer inte på fikan, eftersom jag inte vet om det är någon mer som kommer.
Jag kommer inte ha tillgång till internet på resten av dagen så jag kommer inte på fikan, eftersom jag inte vet om det är någon mer som kommer.
Jag tror inte att det finns något nytt datum för fika bestämt. Någon som har nått förslag?
Idag är jag i v. 40+3, men jag tror att de får tvinga ut honom om två teckor. Så jag är gärna med på en ny fika, inom två veckor då =)
Mig med, kan när som helst.
Hejsan, ja det har verkligen stått stilla här senaste veckan...
Vill bara beklaga mig lite.... Jag är i vecka 23 nu och har sedan v 18 har magen vuxit så det knakat. Men jag tycker den är jättefin!
Det som stör mig är dock att jag varje dag får höra från olika kollegor hur stor jag har blivit, att jag har mycket större mage än deras vän som snart skall föda, är det verkligen bara en osv osv
Så här skulle de ju aldrig hålla på med en som var överviktig så varför tycker folk att det är ok att säga sånt till en gravid? Hade det varit någon enstaka gång så hade jag inte brytt mig men när man får höra det 3 gånger per dag så sätter det ju sig i skallen. Jag vill ju njuta av mina fina mage!
Vi köpte våran vagn på Barnens Hus på 421 i Högsbo. De var jättekunniga, trevliga och hjälpsamma!
Nu är våran Alvin äntligen här! Han föddes i söndags 17 okt kl 8.00 (på BF+12) 52 cm och 4250g. 
Tack så mycket! 
Förlossningen gick väldigt bra, startade i lördags vid kl. 16 med förverkar efter svampplockning. Söndags morgonen kl. 5 åkte vi till förlossningen mölndal, de gjorde ctg och vid kl.6 så var det rakt in på fölossningens salen, kl.8 var Alvin ute. BM och sköterskan som var med under förlossningen var verkligen toppen. BB var också toppen! Kan varmt rekomendera Mölndal
Alla tre mår bara bra! Alvin är en jättesnäll bebis sover och äter som han ska. 
Stort grattis Sassy! Visst är det underbart man kan knappt tro att det är sant. Idag är Alvin fyra veckor tiden går så snabbt. Vad ska eran lilla kille heta?
Djurgårdsrutan: Skönt att allt har gått bra med Cornelia! När tror du att ni får komma hem?
.