Inlägg från: snöflinga04 |Visa alla inlägg
  • snöflinga04

Första barnet, i Göteborg?

Kan både måndag och torsdag Glad

• snöflinga04

Vill inte vara kronglig, men om ni vill ses på tisdag så gör det Alvin och jag kan ju vara med nästa gång. Kram

• snöflinga04

Är det någon fika bestämd, isåfall vilken dag, tid och plats? 

• snöflinga04

Tack för en trevlig fika! När blir nästa? Glad 

• snöflinga04
    Mina 78 skrev 2011-02-16 21:39:50 följande:
    Det löste sig till viss del. Vagnen fungerar nu, men låset krånglar så vi ska få ett nytt chassi om några veckor. 

Idag var vi på babysim, det var supermysigt och Inez gillade att vara i vattnet.

Vi har plötsligt massor inplanerat nästnästa vecka så jag förelsår därför Tisdag 1/2  14.00 på Villa Belparc eftersom jag kan då :)

Jag kan tyvärr inte på tisdagar, vi har babysim då.
  • snöflinga04

Babysimmet var kanon! Verkligen jättemysigt tyckte både jag och Alvin Glad Han skrattade och log hela tiden!
    Jag har blivit förkylld så vi avvaktar lite med fika tills vi är helt friska igen! Kram

• snöflinga04

Kan inte heller på torsdag, får bli nästa gång. 

• snöflinga04

Jag hänger också med en stund. Vi ska iväg på babysim sen så jag tar bilen, kan vi ses vi parkeringen/villa belparc?

• snöflinga04

Vi ska till BVC på onsdag, så det får bli nästa gång för oss! Hoppas att ni får lika fint väder som sist!

• snöflinga04

Vi ska till BVC på torsdag på 6-månaderskontroll, men vi ses gärna nästa vecka =)

• snöflinga04

Hallå på er. Vi har haft fullt upp här och veckorna bara ruller på!  Hur är det med er? Har vi bytt tråd? Kram på er

• snöflinga04

Hej på er. Ledsen att vi inte dök upp. Alvin har haft förstoppning och feber som sedan över gick i att han blev lös i magen. BVC todde att han kanske var magsjuk, men jag vet inte jag har inte blivit dålig i all fall. Sömnen har varit upp och ner denna veckan, både för Alvin och mig. Jag borde hört av mig till någon av er men i torsdags glömde jag helt bort att det var torsdag och att vi hade tänkt följa med. Jag hoppas att det löser sig snart med Alvins mage och sömn. Jag hoppas att vi kan följa med på nästa fika. Ber om ursäkt igen. Hoppas att ni hade det trevligt! Kram på er!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?