Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-25 13:28:24 följande:
    Trevlig midsommar till alla i tråden Solig
    Detsamma till dig! Skål
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    Suck och suck skrev 2010-06-26 01:39:05 följande:
    (Mad as snow också fullständigt bombad ena stunden, och den andra stunden HELT överensstämmande åsikter med en själv)
    Fast det är ju sant, jag är fullständigt bombad mellan varven.

Dig har jag sett här i alla år och jag blir alltid trygg av din närvaro. Kan inte beskriva det på annat sätt. Men även om jag inte håller med om det du skriver så blir jag glad av att se dig i en tråd. Du känns seriös och stabil på något sätt.
  • Mad as snow
    Astarte skrev 2010-06-26 14:21:40 följande:
    Mad: Om man får smöra så det dryper så tror jag att jag gillar dig mest av alla på FL.
    Vad i helvete säger du? FörvånadSkrattandeGråterSkäms
  • Mad as snow

Jag blir mycket, mycket glad över det, eftersom du är en av de klokaste på hela FL, Astarte. Du överbevisar ju varenda jävel i tråd efter tråd, men jag vet inte om du är så medveten om det själv. Vilket är fint; skärpa och ödmjukhet på samma gång. 

• Mad as snow
    Suck och suck skrev 2010-06-26 21:14:25 följande:
    Vad det värmde att få lite positiv kritik. Visste jag inte, att det skulle göra.
    Undrar hur det känns att få lite negativ kritik...? Kom igen nu.
    Men jag kan verkligen inte komma på något negativt. Du verkar vara väldigt speciell, och det menar jag inte på ett negativt sätt. Lite egensinnig med ett utmärkt språk som också är väldigt speciellt. Jag gillar dig helt enkelt! Skrattande
  • Mad as snow
    Hercule - dig uppfattar jag som...mild, väluppfostrad, klok, känslig på något sätt, diplomatisk men ändå med känsla för rätt och fel. Du är en av mina absoluta favoritpersoner här och du är inte i närheten av så ironisk som man vid första anblicken skulle kunna tro. En lysande motpol till alla labila galningar som får spel för ingenting. 
  • Mad as snow
    Anonyhm skrev 2010-06-27 14:06:46 följande:
    Men guuh vad trevliga ni är dårå. 
    Jag ska försöka vara lite taskig. Only for you.

Fidelis har jag alltid tyckt är en bekräftelsesökande och aggressiv människa (men jag insåg efter ett tag att det inte riktigt var på det sättet, trots allt. Fan. Det här med att vara taskig går inte så bra).

sasssy skriver alldeles för långa och snurriga inlägg som jag aldrig orkar läsa igenom, och jag har svårt för när människor med känsliga yrken är ute på nätet och argumenterar vilt med öppen profil (vilket skulle kunna föranleda till en gigantisk diskussion här och nu, men jag hoppas att vi slipper det). 

lövet2 tror jag hade en storhetstid för många år sedan som jag precis missade när jag själv blev medlem. Jag har förstått att människor har stört sig på dig ofantligt mycket, men jag har fortfarande inte lyckats begripa varför. Jag har fattat att du är hemmafru och att du aldrig har skor på dig, men det känns inte så jätteprovocerande.  
  • Mad as snow
    Siamüsen skrev 2010-06-27 14:52:12 följande:
    Mad as snow- en av de mest intressanta figurerna här pa fl tycker jag. Skriver alltid intelligenta inlägg men det gjorde du redan pa din tid innan du var Mad.
    Iiiihp! Vad glad jag blir, för du är ju en sanslöst klok människa.

(som sagt, det här med att vara taskig verkar inte funka just nu.) 
  • Mad as snow
    Kärleksknop skrev 2010-06-27 14:48:31 följande:
    Men gud, ska man ha en åsikt om alla personligen också. Jag har ju inte sett någon av er i de trådar jag hänger i (Tror jag )
    Det jag vet om dig är att du är sexuellt undergiven och har en älskare vid sidan av din man. Jag läste din blogg ett tag men du uppdaterar den ju aldrig, så då föll du i glömska. Men vid sidan av snusket du skriver om så verkar du vara en ganska känslig och empatisk människa, rakt av snäll skulle jag tro. Och snälla människor tycker jag mycket om.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?