Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

statisk skrev 2010-06-27 15:37:09 följande:
    Mad as snow: Du är finemang i de allra flesta sammanhang. Dock har du börjat bli lite... Vad ska man säga. Du har fått en råare ton helt enkelt.
    Jag vet, men jag tror att det går i perioder. När jag är trött på livet projicerar jag min ilska på okända människor på nätet. Sedan får jag ångest över det och går in i en snällperiod igen. Foten i munnen

I övrigt har jag visst koll på dig och har bara gott att säga faktiskt. Du är rak och klok. Lite som den där obligatoriska personligheten i en arbetsgrupp som alltid fäller den skarpaste kommentaren, och får hela hönsgården att tystna. Om du fattar vad jag menar. Skrattande
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    sasssyy skrev 2010-06-27 15:37:11 följande:
    Mad as snow.. måste fråga dig en sak bara.. vad menar du med mitt yrke.. jag är student faktiskt..
    Jo, jag har förstått att du är student. Men du ska väl bli socialsekreterare om jag inte har fattat det helt fel. Och jag tror att man tjänar på att inte vara offentlig på det här sättet och i det här sammanhanget om man har ett sådant yrke. Saker på nätet har ju en förmåga att inte försvinna. Men det är min personliga uppfattning om hur man bör hantera nätet om man har ett känsligt yrke (eller är på väg att få ett), såsom socialsekreterare eller psykolog eller mentalskötare eller läkare eller... osv. Det är inte en allmän regel alltså, utan min personliga hållning i den frågan.
  • Mad as snow
    Anonyhm skrev 2010-06-27 16:13:33 följande: