• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Danitra
    BlommyNess12 skrev 2010-06-20 22:46:59 följande:
    Vad tycker ni om mig då?
    Jag gillar dig. Rätfram, konsekvent och modig.

Sen tror jag inte att vi alltid är överrens, men sådant spelar mindre roll. 
  • lövet2
    hellokillerN - Trevlig och tillräckligt rakt på sak för min smak. Håller med i bland och i bland inte. Det är liksom oväsentligt, så länge man kan tala för sin sak!

Ulf Harrys Farsa - Hör till Sandlådan väl? Inget som intresserar mig för det mesta ...

Danitra - Diskuterar bra men har hiskligt konstiga åsikter!

• BlommyNess12

Fina och bra betyg till mig alltså

Siamusen, jag tycker du är så duktig på att lägga fram allt på ett så snyggt sätt jämt. Jag tror aldrig jag har sett dig i regelrätt krig med någon och tycker du verkar så himla diplomatisk

Danitra, jag gillar dig för att du säger precis som det är och verkar totalt orädd.

Lokisse, har jag ingen klar uppfattning om annat än att jag tycker bra om dig

• Ulf Harrys Farsa

Amen vafan, nu gjorde jag ju en lista... åsså klickade jag fel...

Jag tycker om er alla (diplomatisk)

Jag tror dom flesta som har koll på mig vet vad jag tycker om dom.

• Danitra
    lövet2 skrev 2010-06-20 22:55:26 följande:
    hellokillerN - Trevlig och tillräckligt rakt på sak för min smak. Håller med i bland och i bland inte. Det är liksom oväsentligt, så länge man kan tala för sin sak!

Ulf Harrys Farsa - Hör till Sandlådan väl? Inget som intresserar mig för det mesta ...

Danitra - Diskuterar bra men har hiskligt konstiga åsikter!
    Right back at you!
  • Danitra
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-20 22:56:40 följande:

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker. Har sett dig i många trådar och vet att jag reagerat på dina inlägg. Vet dock inte om dom är skitbra eller idiotiska..
  • Ulf Harrys Farsa

Lövet är skoj, men är kategoriserad som Pretto/besserwissertant (kan inte komma ihåg varför) ;)

Danitra måste vara namnbyterska, för nån som har en blogg om flaskmatning måste vara en bra människa, som jag har glömt.

• Ulf Harrys Farsa
    Danitra skrev 2010-06-20 22:57:57 följande:
    Jag vet faktiskt inte vad jag tycker. Har sett dig i många trådar och vet att jag reagerat på dina inlägg. Vet dock inte om dom är skitbra eller idiotiska..
    Säkerligen båda delarna.
  • BlommyNess12
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-20 22:56:40 följande:

Jag vet att jag gillar dig, men vet heller inte riktigt varför.
  • Danitra
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-20 22:59:41 följande:
    Lövet är skoj, men är kategoriserad som Pretto/besserwissertant (kan inte komma ihåg varför) ;)

Danitra måste vara namnbyterska, för nån som har en blogg om flaskmatning måste vara en bra människa, som jag har glömt.
    Nope, alltid samma Danitra.

Men då verkar vi åtminstone ha en delad uppfattning.  
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?