• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • MysTic PrincesS

Efter en massa gnuggande av de grå små så har jag kommit fram till följande:

Det finns 2 personer på FL som jag verkligen avskyr Skrikandes tyvärr är ingen av dom närvarande i tråden (kanske tur det med Oskyldig)

Resten gillar jag eller tolererar iaf Och så finns det en handfull jag nästan dyrkar

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Mad as snow
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 20:24:19 följande:
    Efter en massa gnuggande av de grå små så har jag kommit fram till följande:

Det finns 2 personer på FL som jag verkligen avskyr Skrikandes tyvärr är ingen av dom närvarande i tråden (kanske tur det med Oskyldig)

Resten gillar jag eller tolererar iaf Och så finns det en handfull jag nästan dyrkar
    Glömde säga förut: dig gillar jag! Har nyligen upptäckt dig och du är ju jättekul faktiskt.

Angående folk jag ogillar så kan jag inte komma på fler än kanske en handfull som jag stör mig på, men jag ser det som underhållning att mucka med dem, så det blir ju egentligen bara en bonus när det kommer till kritan.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • idiblon yes
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-23 21:42:04 följande:
    Om jag skulle försvinna, kommer jag snart tillbaka, nej nej jag retas inte med nån som har makt.
    Om jag skulle försvinna så skulle fl bli tråkigt, och det tror jag att "makthavarna" vet om.
    Vilar vid denna källa...
  • Ulf Harrys Farsa
    idiblon yes skrev 2010-06-23 21:44:34 följande:
    Om Du, älskade Ulf Harrys Farsa skulle försvinna så skulle fl bli tråkigt, och det tror jag att "makthavarna" vet om.
    Editerade eftersom du skrev knasigt
  • idiblon yes
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-23 21:45:39 följande:
    Editerade eftersom du skrev knasigt
    What.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-23 21:49:42 följande:
    Du äger fl och är helt otroligt fantastisk, idiblon, jag lägger mig på knä för dig!
    Va?
    Vilar vid denna källa...
  • Ulf Harrys Farsa
    idiblon yes skrev 2010-06-23 21:49:08 följande:
    Ring mig sen UHF, jag vill strippa för dig i bastun och sen leka "gömma bäver"
    mmmm härligta tider!
  • MysTic PrincesS
    Mad as snow skrev 2010-06-23 20:28:49 följande:
    Glömde säga förut: dig gillar jag! Har nyligen upptäckt dig och du är ju jättekul faktiskt.
    {#emotions_dlg.flower} Tack {#emotions_dlg.flower}

Solig glad glad glad nu Skrattande
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?