• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Mad as snow
    Semper Idem skrev 2010-06-23 23:32:57 följande:
    Tror du man kan gnugga bort det eller måste jag ta fram de ordentliga doningarna?
    Vi kör på de ordentliga doningarna.

*plockar fram brandfilten*
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Semper Idem
    Mad as snow skrev 2010-06-23 23:41:10 följande:
    Puh, jag tror jag gillar dig Kyss
    Dito

{#emotions_dlg.flower}
  • Mad as snow
    Semper Idem skrev 2010-06-23 23:54:19 följande:
    Lämna mig aldrig!
    Såja såja. {#emotions_dlg.flower}
  • Zimlis

HH: Min favoritgubbe!! Hjärta

Mad as snow: Joo jag gillar - har antagligen inte själv lämnat något djupare intryck om hon ens sett moi alls.. men jag har sett MAS och gillar *nickar*

Me & Mike: Gilla kan man göra annat?

Bam: Måste jag skriva kommentar?? Åhh du är så förbannat rolig och trevlig och har en helt underbar humor *fniss*
    *smyger hem till dej och tapetserar upp en fototapet på pi..* have fun

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Krätchen

Ok, jag har tråkigt:

Zchimla: GillarKyss

Idibon yes: Gillar

Bam: Njaa, för störig och för provocerande , lika smidig som en elefant

HH: Gillar. Lär mig mycket om kött

Me and Mike: Gillar

Mad as snow: Gillar, lär mig mycket av att läsa dennes inlägg

Lady Dahmer: Gillar, men förstår inte alltid, men hursomhaver vi är nog lika  håriga under armarna nu, hittar inte favvis rakhyveln . Snygg är hon iaf.

Återkommer, måste läsa tillbaka och se vem jag mer kan skriva om

• Krätchen

lokisse: Gillar, gjorde inte i början.
    saaasyyyyyy: Gillar, men fan vad hon avänder punkter ................................
    Lövet: En personlig favorit.

• Krätchen

Danitra gillar jag också.

Sådärja, nu har jag bidragit med lite konstruktiv kritik

Om jag inte har nämnt just DIG, du är jättebra du med

• Mad as snow
    Zimlis skrev 2010-06-24 06:42:31 följande:
    Mad as snow: Joo jag gillar - har antagligen inte själv lämnat något djupare intryck om hon ens sett moi alls.. men jag har sett MAS och gillar *nickar*
    Jodå, du är en väldigt klok människa på alla sätt och vis som jag gillar. Men jag är rädd för moderatorer och det kan ingen ta ur mig. Gråter
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?