Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Jazza skrev 2010-08-06 20:18:58 följande:
    Grattis till titeln Då förstår jag varför man vet sånt...(eller varför NI vet, i alla fall) Jag har alltid antagit att det beror på att man har ngn konstig böjning som gör att man sedan kan gå och noja över hur många ens partner knullat. *lättad*
    Ja det kan du släppa nu. Det är sådant där onödigt vetande bara som går in genom ena örat och ut genom andra.

Men jag tycker nog att din blivande mans (grattis!) vänner är rätt besynnerliga som vill veta er favoritställning... Foten i munnen 
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-08-06 20:22:18 följande:
    Meeeen! Nu har du lyckats outa mig också, tack för den!
    Jag vet inte...jag känner mig faktiskt lite outad. Jag har exakt den outfitten på mig, och exakt den magen och den minen.
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-08-06 20:30:08 följande:
    Haha, han skall få svara på dessa frågorna, de ville ha facit från mig. Tror inte de kan bry sig mindre om vårt sexliv. Eller.... Den jäveln skall inte alls ställa några frågor, han sitter hemma och runkar till mina svar....*konspiratorisk*

Exakt min tanke. Som av en händelse kommer inte din man att behöva svara på några konstiga frågor alls, för de eh...försvann? 
  • Mad as snow
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-08-06 21:50:43 följande:
    Jag vågar knappt tänka på hur mycket pengar vissa måste ha lagt ut på hushållsfolie...

Ett exempel på kommentar (ungefär); "att det är så många pedofiler i samhället idag beror på att vi glömt bort våra medfödda (Hur man nu kan glömma något som är medfött...?) könsroller och bl a låter killar ha rosa kläder och tjejer byxor."

Som sagt, hattarna var enorma på vissa!
    Men vad i helvete. 

Jag är hyfsat labil just nu, men: dessa förbannade stolpskott går (förhoppningsvis inte) och röstar! De krystar ur sig ungar som sedan ska interagera med mina framtida dito. De förökar sig och sprider sina genomkorkade jävla värderingar och sina fullständig hjärndöda slutsatser, och det ska man sitta och svälja och tycka är jättebra för det är demokrati. Det är fan på tiden att införa en obligatorisk internet-lavett så fort någon skriver något så urbota jäkla dumt (jag kan ta min när jag postat det här). En hand som åker rätt ut genom skärmen och bara KLATSCH DIN DUMMA FAN, och så är det bra med det. 
  • Mad as snow
    Julias Farsa skrev 2010-08-06 22:01:51 följande:

Jag är inte rasist, främligsfientlig, nazist eller fascist, jag gillar helt enkelt inte andra kulturer som innefattar kvinnoförnedring, aga, fysiska straff, åsiktsförtryck etc. Vidare gillar jag inte religion, okult, misslyckande samhällsprojekt som t.ex. mångkultur, dela in folk i olika "tycka-synd grupper" eller kvotering. Gillar inte bröstförstoring, smink, reklam eller idrott. Gillar inte hiphop eller annan musik som en afroamerikansk kvinna kan gunga arslet i takt med. Gillar inte heller Burger Kings pommes, för de är så mosiga innuti. Gillar inte Mona Sahlin. Gillar inte folk som röker eller använder för mycket damparfym.

Annars gillar jag allt.

Annars gillar du allt. 
  • Mad as snow
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-08-06 22:07:37 följande:
    En alldeles lysande idé!

Obligatoriskt intelligenstest innan man kan hämta ut sin röstsedel är ett annat förslag.
    Tanken har slagit mig hundra gånger förut. Ibland önskar jag obligatoriskt intelligenstest för att över huvud taget få nyttja kollektivtrafiken, men jag antar att det är att gå ett steg för långt.
  • Mad as snow
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-07 01:12:07 följande:
    Löv löv löv!
    Briljant!
  • Mad as snow
    Stinky skrev 2010-08-08 21:49:21 följande:
    ....
    Ha ha... det där är vad jag har försökt säga i studsmattetråden nu tusen gånger om. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-09 10:57:17 följande:
    Då fick man lite underhållning på FL idag också, tydligen så är jag och Mad as snow "sedvanliga försvarare" av religiösa extremister. Det är så roligt så att jag ramlar av stolen.
    Jag vet, det är helt fantastiskt. 

Sicka dårar.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-09 11:02:17 följande:
    Ja, visst är jag. Tydligen så försvarar man TS om man påpekar uppenbara fel i de som är kritiska mot denne.

Tråden det handlar om:
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m53850221.html
    Det är så gråtfärdigt alltihop så att jag blir riktigt beklämd. 
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?