Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Jazza skrev 2010-08-09 20:12:43 följande:
    Men, shit, vad gott!
    Jag sitter i snygga underkläder (string- vem FAN över 20 har på sig det, om man inte är ute efter ngt?) och väntar på att Mfern skall komma hem från att ha burit en soffa Hoppas han duschar, bara, den svettiga grisen
    Jävlar vad snuskigt av dig. Han har burit en soffa. Du väntar i bara underkläderna. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 20:16:18 följande:
    Kolla bloggen tror faktiskt att han är på riktigt! *rädd*
    Klart han är på riktigt. Om ni bara visste hur många dårar som går runt på gatorna som helt vanliga människor. Göteborg är han i också. Inte en slump!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-08-09 20:20:12 följande:
    Snuskigt? Som i bra-snuskigt, antar jag? *spänner ögonen i*
    Finns det dåligt snuskigt?

*undrar* 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    2timearound skrev 2010-08-09 20:19:12 följande:
    Verkligen! Det var ett sanningens ord!
    Göteborg är den sämsta lilla pisshåla som Gud skapat och de som inte håller med mig gör inte det på grund av att:

1. de är inflyttade till Göteborg från Skövde/Trollhättan/Hjo och det var här de kom ut som bisexuella/började lyssna på Håkan/färgade håret rosa. Göteborg är synonymt med BALLT och CRAZY för dem.

2.  de är riktigt ingrottade Majornakommunister som inte kan begripa hur man inte vill bo i ett iskallt landshövdinghus och äta linssoppa iklädd hängselbyxor - någon annanstans än i just Göteborg.

3. de bor i Stockholm men har i själva verket bara varit i Göteborg en gång för 24 år sen och lever fortfarande i villfarelsen att göteborgare är såååå himla mysiga. Nej det är vi inte. 

I Göteborg frodas psykopaterna, och tro mig det vet jag för jag har legat med varenda man i hela Göteborg. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Stinky skrev 2010-08-09 20:23:35 följande:
    Jag får känslan av att han har flera störningar i ett enda stort hopkok och bör medicineras tungt så han inte gör sig själv illa. Eller nåt.
    För min del får han gärna göra illa sig själv. Jättemycket illa sig själv.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    BamBam skrev 2010-08-09 20:27:37 följande:
    Jag har just insett att jag gärna skulle gifta mig med Mad ass. Tyvärr så är hon redan gift.
    (med en snygging ska tilläggas!)
    Hyggligt av dig, jag ska hälsa honom detta (hans födelsedag och allt ju).
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-08-09 20:29:04 följande:

*utflyttad*
    Det gjorde du rätt i! Jag själv siktar på Malmö. Kanske Gotland. Helst Skottland. Allra helst månen, men vi får se.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    BamBam skrev 2010-08-09 20:32:29 följande:
    Malmö blir väl bra?
    Ja det blir det väl?? Bara vackra och lyckliga människor bor i Malmö.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Stinky skrev 2010-08-09 20:29:39 följande:
    Såja gumman, ta det lite lugnt. Andas och räkna till tio. {#emotions_dlg.flower} Kyss Själv tror jag att en madrasserad cell skulle sitta fint i hans fall, faktiskt.
    Jo, jag vet. Men galenpannakillar gör mig rabiat.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Grätchen skrev 2010-08-09 20:32:33 följande:
    Hmm. Jag är i Göteborg på regelbunden basis.

Jag gillar GBG!
    Då tillhör du kanske kategori 4:

4. de som inte har några som helst anledningar att bo i pisshålan ifråga (och alltså inte behöver leva i konstant ösregn och buffliga, onda människor), utan kan glida ner och ta en polkaglass på avenyn då och då utan att det bekommer dem eller sätter djupare spår än så.

Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?