Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

2timearound skrev 2010-08-09 23:17:18 följande:
    Jag menar just!

Mad ass! Baby! *ropar* 
    JA?? *ropar*
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    2timearound skrev 2010-08-09 23:22:45 följande:
    Nej, vi firar 8-årig bröllopsdag. *låtsas som inget* Drömmer
    Allvarligt? GRATTIS! 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    2timearound skrev 2010-08-09 23:26:39 följande:
    Jag har noterat att "drevet" *pekar på Lolillorna* är sjukt pinsamt inställsamma mot dig i dag. Jag tror att de planerar ett rituellt sexualmord med kannibalistiska inslag så jag vill bara varna dig lite. Var MYCKET försiktig med informationen till dem! Död

Jag är däremot helt ofarlig och pålitlig. Och snäll.
    Nu blir jag förvirrad. Det kan mycket väl vara så att det är DU som planerar de här bestialiska handlingarna mot min person. Vem ska jag lita på nu? Jävligt otäckt!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Jazza skrev 2010-08-09 23:27:26 följande:
    Han har kraftigt nedsatt hörsel.
    Det tycker jag var jättetaskigt sagt av dig.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    2timearound skrev 2010-08-09 23:27:31 följande:
    Är du ironisk?

Nej absolut inte. Att gifta mig är det sexigaste jag har gjort. Jag ser fram emot alla år som går.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 23:34:07 följande:
    Sång:

"När jag var lidden då var jag loejer det vedd jag, När mor sa till mig jag skulle pissa så skedd jag. När hon sa till mig att röra i gröten, då tog jag sleven & slog'na i röven"

VEM sjunger denna???
    Men för HELVETE människa vad rolig du är!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    2timearound skrev 2010-08-09 23:34:16 följande:
    Kolla bara på vad "gosiga" och "gulliga" de har varit idag. Stämmer det in på deras ordinarie personligheter? Think not. Jag slapp undan med rena förskräckelsen ska jag säga.
    Jag tycker inte att de har varit så jävla gosiga. Framför allt inte när jag blev anklagad för att stödja organiserad kvinnomisshandel (eller hur fan anklagelsen löd), av de mest koleriska, överkompenserande jävla pretton som någonsin satt sin fot på FL. Det var tur att jag hade Bokstavsmannen där att hålla i handen.

*bitter* 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 23:37:50 följande:
    Vad har jag missat nu?
    Du har inte missat nåt, men du är alldeles för balanserad för att bli såhär Borderline-svart-vit som jag är när människor går emot mig.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 23:40:22 följande:
    *skrattar*

Men allvarligt, är det någon som hört denna? Minns att jag fick lära mig den som barn
    Nej, men jag tänker från och med nu sjunga den varje kväll för min man när han ligger ihoprullad över mitt knä.
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?