Kul att fler vill ha bilder här
jag är en latmask som tycker det är skönt med allt i samma tråd och slippa hoppa till en bildtråd :P dock bidrar jag inte själv med så mycket bilder eftersom jag oftast är inne från mobilen.
Inatt har jag insett hur julklappsgalen jag verkligen är. Jag drömde om allt jag vill köpa till vår dotter och det blev en lååååång lista :P jag som redan har en lång lista, nu blev det ännu fler saker att skriva upp på den :P jag älskar julklappar och vill att det ska vara alldeles fullt under granen. Sambon brukar få stoppa mig när det går över styr med presenthandlandet :P
I år vill jag bland annat ge dottern en liten plast rutschkana, en gungsak från Ikea, tågbana, "hockey set" (klubba, puck och sånt i plast) och så lite kläder och böcker. Listan utökas hela tiden :P vi har precis handlat klart födelsedagspresenterna hon ska få i november så nu går min hjärna på högvarv kring julklappar haha.
Sambon ska få åka på snusprovning med en kompis, mamma får ett Edblad halsband hon önskat sig och dotterns kusin ska nog också få ett hockey set plus någonting som låter illa :P resten har jag inte hunnit tänka på än :P