• Här och nu

Om du blev bedragen

Nu tänkte jag mig inte en debatt egentligen, utan undrar hur du känner inför en ev. otrohet från din partner? Att göra slut direkt? Tänka några dagar? Flytta hem till släkt/vänner så länge? Kräva långa diskussioner  eller parterapiför att ev. kunna förlåta? Skulle du förlåta mer än en gång? Jag fattar att det är svårt med exakta svar, men skriv helt enkelt hur du känner.

Jag skulle bli extremt sårad o besviken o förhållandet skulle va skadat i någon grad för all framtid. Skulle ge det en chans med långa samtal och helst terapi som krav. Mer än en gång skulle jag inte förlåta. Det kan jag slå vad om! Jag skulle nog bo hos en kompis ett par dagar o tänka efter att jag fått veta.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-23 16:41
    Med bedragen menar jag självklart även om det handlar om en kyss eller att ta nån annan medvetet på brösten/könet/baken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-23 16:48
    Men främst tänker jag på när ett ligg skett.

• Svar på tråden Om du blev bedragen
  • Lillismaj

Och förresten när skrev jag att det skulle vara lätt....
    Det förstår vem som helst att det skulle vara en helvetisk tid man hade framför sig.

• BlommyNess12
    Här och nu skrev 2010-06-27 00:06:05 följande:
    Följer bara logiken med förhållanden. Min man o jag är nöjda. Måste vi bli som du för att duga i dina ögon? Nu väntar jag på nåt seriöst inlägg.
    Ja absolut, det måste ni, lika mycket som du anser att vi måste bli som ni för att duga i dina ögon!
  • Här och nu
    Lillismaj skrev 2010-06-27 00:30:38 följande:
    Det är väl självklart att han skulle få kämpa mest. Tänkte inte ens tanken att skriva det.
    Och du vet egntligen inte vad jag "tror" eller "vet" om saken. Jag kanske har varit med om mycket värre saker än så i mitt liv.
    Hur vet du? Har du blivit bedragen?
    Tagga ner lite. Jag vet min gräns som sagt.
  • Här och nu

Jag må ha tagit  i lite, men det säger jag bara med chans att ni inte spär på. Nu väntar jag ENBART på seriösa inlägg.

• Bonanza
    Här och nu skrev 2010-06-27 08:29:47 följande:

Jag må ha tagit  i lite, men det säger jag bara med chans att ni inte spär på. Nu väntar jag ENBART på seriösa inlägg.

Varför är inte våra inlägg seriösa? Bara för att vi inte håller med dig?
  • Här och nu
    Bonanza skrev 2010-06-27 08:36:36 följande:
    Varför är inte våra inlägg seriösa? Bara för att vi inte håller med dig?
    Vi lämnar den biten nu.
  • Lady Dahmer
    Här och nu skrev 2010-06-27 00:07:20 följande:
    Bra att utsätta henne för en pappa man inte kan lita på o där du kan få könssjukdomar o kanske HIV på kuppen, så hon blir moderslös?
    jag var otrogen med tre män med mitt ex. Fick ingen könssjukdom alls.
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    Här och nu skrev 2010-06-27 00:08:02 följande:
    Bätre skilsmässa än ett dåligt förhållande.

det är antagligen därför de flesta svarat att de skulle kämpa och jobba för sin relation om det kom fram att nån varit otrogen. Vem fan skulle bara säga "jaha va trevligt" och sen stoppa huvudet i sanden?

Om min man är otrogen mot mig så skulle jag ta det på extremt allvar. Och göra allt i min makt att reparera det som vi har. För det vi har ÄR så inåthelvete fantastiskt och det vill jag inte förlora för att en av oss blir idiot för en kort stund.

• Lady Dahmer
    Här och nu skrev 2010-06-27 00:17:16 följande:
    Det kan man inte alltid se till och förtroendet är brutet.

det är sant - men jag är villig att försöka.

• Här och nu
    Lady Dahmer skrev 2010-06-27 11:08:22 följande:

det är antagligen därför de flesta svarat att de skulle kämpa och jobba för sin relation om det kom fram att nån varit otrogen. Vem fan skulle bara säga "jaha va trevligt" och sen stoppa huvudet i sanden?

Om min man är otrogen mot mig så skulle jag ta det på extremt allvar. Och göra allt i min makt att reparera det som vi har. För det vi har ÄR så inåthelvete fantastiskt och det vill jag inte förlora för att en av oss blir idiot för en kort stund.

Den korta stunden raserar ju det mesta.
Svar på tråden Om du blev bedragen