Underbart nakenbad
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Tycker du ska komma till min strand
Helt sant. Mer tjejjer och det är nog inte lika extremt intressant när det dyker upp en tös i 25-30 årsåldern.
På min strand är där ändå några tjejjer i yngre ålder. Några bara topless men någon enstaka ensam också. B la en yngre sötnos med silikonpattar. Men hon är inte extremt uttittad då hon är där oftast dagtid när det är fullt befolkat. Då håller sig fluktarna på sin kant men kvällstid...usch ja, då dras det både i egna och andras snablar
hÅLLER LIV i den härtråden medelst konstgjord andning, över vintern, so called blow job.
Vilken nivå på nakenbad föredras?:
Nivå 1: minimal bikini, kanske top less
för killen minimala speedos (skönare än stora shorts ner till knäna)
Nivå2 : ej skyla sig under ombyte, dvs blotta sig för några sekunder innan badbrallan sitter där den skall. Nu gör jag bara det om det är minst 20 meter till närmaste kvinna.
Nivå 3: sola naken, men alla övriga aktiviter med ngt plagg
Nivå 4: sola naken och vara i vattnet naken, men ha handduk som skydd under transportsträckan.
Nivå 5. sola och bada naken och även gå från solplats till vattnet naken
Nivå 6: även utföra strandaktiviteter naken
Nivå: 7: gå och fika på café eller köpa glass naken
ja du man kan väl ha på sig nått om man går på cafe eller köper glass kanske :)
skulle se kul ut om nån spelade badminton med snabeln dinglande med, men inte nått fel med de egentligen :)
ser fram emot sommaren o hoppas på fint väder när jag e ledig, förra året regnade de varje ledig dag för mig!
Nivå 5