• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • bubblan79

haha ja lite tidigt låter det som men kanske beror på vart man bor... hade jag bott ensam på en gård ute i skogen och haft en sjukt mysik baksida med sol och vindskydd så hade det nog gått redan nu

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym (närsynt)
    bubblan79 skrev 2012-03-07 13:45:14 följande:
    du menar så att alla andra män kan se ?
    ni tjejer vågar inte spana?
  • Badabing

Klart de gör. Visst fan kollar ni in snubbarnas nakna kroppar. Men flertalet är väl småfeta halvgubbar. Men kommer det en vältränad naken snubbe nog fan kollar tjejjerna in honom.

• bubblan79
    Anonym (närsynt) skrev 2012-03-07 14:39:54 följande:
    ni tjejer vågar inte spana?
    nja snarare så att man inte ens försöker då ni herrar gärna går en meter ifrån en och visar upp er. blir liksom motsatt effekt på det hela då..
  • Badabing

Behöver inte spana för de har den i ansiktet iallafall. Men det är nog mest äckelgubbarna som gör så väl?

• bubblan79

precis. dom står ju som en flock runt i kring hela tiden om man inte går dit med en manlig vän som kan skrämma bort dom.. och nej det är inte bara äckelgubbar utan det gäller alla killar i alla åldrar och både fula och snygga.. irriterande iaf men jag har hittat ett ställe där stammisarna ser till att hålla sånt pack borta så vi är ganska många tjejer där som vågar oss dit även utan manligt sällskap

• Badabing

Låter gött.
    Jag är nog attraktiv för homogubbarna för jag fattar grejjen att ni känner att det jobbigt. Inte sällan som jag blir uttittad av fluktargubbarna på min strand. Så I know it sucks =
    Var badar du?

• bubblan79
    Badabing skrev 2012-03-07 18:21:59 följande:
    Låter gött.
    Jag är nog attraktiv för homogubbarna för jag fattar grejjen att ni känner att det jobbigt. Inte sällan som jag blir uttittad av fluktargubbarna på min strand. Så I know it sucks =
    Var badar du?
    ja det är väl så på alla ställen kanske.. alla spanar på alla. tjejer som killar men så länge man har respekt och inte springer på andras filtar eller står med kuken i handen utan håller sig på sin plats, precis som på en vanlig strand så är det väl ok.. lite blickar får man ju alltid räkna med
  • Badabing

Blickar gör mig inget. Men när 10 gubbar har tittat på en under en eftermiddag så är det inte så roligt mer. Eller lägger sig nära för att kunna glo.
    Inte roligt då

Svar på tråden Underbart nakenbad