Underbart nakenbad
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Yes! de finns minst 2 bra nakenbad här hos mig :) där blir jag stammis hela sommaren :P
Så får ni västkustare bada i lugn o ro :D
Västkusten är bästkusten
Hej.
Finns det något bra inomhusbad i sthlm? nu när det är lite kallt ute...
På 90-talet var det bra på Smitten i Göteborg. Lagom blandning av man/kvinna, snyggt/fullt och ungt/gammalt.
A propos fluktande. Så stötte jag på ett ex till mig och hennes snygga kompis på väg därifrån. Självklart påklädda. Jag visste att dom var fixerade av att kolla på kroppar/snoppar.
Jag var mest besviken att jag inte fick se tjejerna nakna. Mitt ex var lång blond slank med stora bomber och hennes kompis dito men mörk.
Det hade säkert kunnat utveckla sig till en trekant hemma hos mitt ex om jag bara hade varit en halvtimme/timme senare.
Men hur det är på Smitten nu, har jag ingen aning om.